05.10.2014, 22:07
Ja na bieżąco zgłaszam błedy i sugestie, najczęściej dla SpyShelter oraz VMware za dawnych czasów sporo do aviry.
To że producent nie odpisuje na każde zgłoszenie nieznaczny że to zgłoszenie/ciebie olewa na pewno ma zanotowane lub już były zgłoszony ten sam problem.
Mi na oko tak na 70% zgłoszeń nie opisują po pewnym czasie widze że te problemy o których pisałem zostały pozytywnie poprawione.
Druga sprawa zgłoszenie a dokładnie mówiąc odebranie zgłoszenia nie gwarantuje odrazu naprawę usterki czasem jak na złość producent nie potrafi po prostu zlokalizować i naprawić usterki. Taki urok elektroniki/informatyki czy jak to sie mówi.
Dajcie na luz a nie spinajcie sie o byle pierdołe, jak nie zapłaciłeś za soft to tym bardziej po prostu sobie go zmień skoro be
To że producent nie odpisuje na każde zgłoszenie nieznaczny że to zgłoszenie/ciebie olewa na pewno ma zanotowane lub już były zgłoszony ten sam problem.
Mi na oko tak na 70% zgłoszeń nie opisują po pewnym czasie widze że te problemy o których pisałem zostały pozytywnie poprawione.
Druga sprawa zgłoszenie a dokładnie mówiąc odebranie zgłoszenia nie gwarantuje odrazu naprawę usterki czasem jak na złość producent nie potrafi po prostu zlokalizować i naprawić usterki. Taki urok elektroniki/informatyki czy jak to sie mówi.
Dajcie na luz a nie spinajcie sie o byle pierdołe, jak nie zapłaciłeś za soft to tym bardziej po prostu sobie go zmień skoro be
Warstwy ochrony
1)Ograniczenie/blokowanie dostępu do danych/aplikacji
2)Odizolowanie i tworzenie osobnych baz danych/aplikacji
3)Kopia zapasowa systemu/ważnych danych.
4)Wykrywanie i kasowanie wirusów/złośliwych aplikacji.
1)Ograniczenie/blokowanie dostępu do danych/aplikacji
2)Odizolowanie i tworzenie osobnych baz danych/aplikacji
3)Kopia zapasowa systemu/ważnych danych.
4)Wykrywanie i kasowanie wirusów/złośliwych aplikacji.