25.10.2011, 13:45
Well ...
Cóż, złego słowa o CIS powiedzieć nie mogę, ale ... mogę powiedzieć coś o GeekBuddy, a dokładniej owego 60dniowego okresu testowego....
Postanowiłem przetestować tą usługę i poprosiłem o wyczyszczenie mojego komputera ze śmieci takich jak historia przeglądarki, cache itp. określane przez Comodo jako Privacy Cleanup. Wcześniej rzecz jasna sprawdziłem, co pokaże mi CCleaner, by następnie sprawdzić czy operator rzeczywiście uprzątnął internetowy syf.
Oto efekty naszej rozmowy:
Po tej rozmowie sprawdziłem CCleanerem czy coś się zmieniło wg. CCleanera nic - dokonałem restartu, nadal nic, sprawdziłem w Comodo Dragon - rzeczywiście miałem nadal historię itd. itd.
Postanowiłem więc połączyć się z operatorem, rozmowę odebrał Charles, ale następnie po opisaniu problemu przełączył mnie do Sary..
Tak ta sytuacja się zakończyła, a o to co wykrywał CCleaner
Dla tych, którzy nie znają języka angielskiego - poprosiłem o wyczyszczenie tego o czym wcześniej mówiłem, Sara stwierdziła, że to zrobiła, okazało się, że jednak nie, napisałem do Charlesa opisując mu sytuację i prosząc o wyjaśnienie lub ponowne dokonanie czyszczenie, poprosił abymzaczekał, bo przełączy mnie do Sary. Sara sprawdziła jeszcze raz, wyczyściła i znowu okazało się, że jej się nie udało, gdy ją o tym poinformowałem po prostu powiedziała, że jeśli chcę uzyskać pomoc w swoim problemie powinienem wykupić usługę.
Dodano: 25 paź 2011 14:45
No koniec dodam jeszcze, że w dniu dzisiejszym skorzystam z TrialPay, aby otrzymać darmową licencję na wersję PRO - zobaczymy czy wtedy nastawienie do mnie ulegnie zmianie. Poinformuje o dalszych losach.
Cóż, złego słowa o CIS powiedzieć nie mogę, ale ... mogę powiedzieć coś o GeekBuddy, a dokładniej owego 60dniowego okresu testowego....
Postanowiłem przetestować tą usługę i poprosiłem o wyczyszczenie mojego komputera ze śmieci takich jak historia przeglądarki, cache itp. określane przez Comodo jako Privacy Cleanup. Wcześniej rzecz jasna sprawdziłem, co pokaże mi CCleaner, by następnie sprawdzić czy operator rzeczywiście uprzątnął internetowy syf.
Oto efekty naszej rozmowy:
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Po tej rozmowie sprawdziłem CCleanerem czy coś się zmieniło wg. CCleanera nic - dokonałem restartu, nadal nic, sprawdziłem w Comodo Dragon - rzeczywiście miałem nadal historię itd. itd.
Postanowiłem więc połączyć się z operatorem, rozmowę odebrał Charles, ale następnie po opisaniu problemu przełączył mnie do Sary..
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Tak ta sytuacja się zakończyła, a o to co wykrywał CCleaner
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Dla tych, którzy nie znają języka angielskiego - poprosiłem o wyczyszczenie tego o czym wcześniej mówiłem, Sara stwierdziła, że to zrobiła, okazało się, że jednak nie, napisałem do Charlesa opisując mu sytuację i prosząc o wyjaśnienie lub ponowne dokonanie czyszczenie, poprosił abymzaczekał, bo przełączy mnie do Sary. Sara sprawdziła jeszcze raz, wyczyściła i znowu okazało się, że jej się nie udało, gdy ją o tym poinformowałem po prostu powiedziała, że jeśli chcę uzyskać pomoc w swoim problemie powinienem wykupić usługę.
Dodano: 25 paź 2011 14:45
No koniec dodam jeszcze, że w dniu dzisiejszym skorzystam z TrialPay, aby otrzymać darmową licencję na wersję PRO - zobaczymy czy wtedy nastawienie do mnie ulegnie zmianie. Poinformuje o dalszych losach.