Jaki Firewall wybrać ?
#1
Mam G Data antywirus ale przydałby się mi jakiś firewall pomożecie z wyborem ?
Bardziej chodzi mi o darmowe programy Smile

Dane techniczne komputera:
Windows 7
System 64-bitowy
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Moderator i autoryzowany pomocnik w dziale Malware Fixitpc.pl
Odpowiedz
#2
Dużego wyboru nie ma - Online Armor albo Comodo Firewall. Podobny poziom, jednak bardziej skłaniałbym się ku Online Armor.
Odpowiedz
#3
Racja chyba online armor będzie najlepszy leci dla ciebie punkcik rekrutacyjny Smile
Pozdrawiam Miszel03
Moderator i autoryzowany pomocnik w dziale Malware Fixitpc.pl
Odpowiedz
#4
Z darmowych firewalli dobre notowania mają też Privatefirewall i od lat Outpost;
to ich wyniki w teście Matouseca (przy czym to chyba test możliwości HIPS raczej niż firewalla):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Ja osobiście nie mam żadnego doświadczenia z którymś z ww. firewalli.

Dodam, że od lat w teście nie uczestniczy Online Armor - został wycofany jeszcze przez poprzedniego
dewelopera, Mike''a Nasha z Tall Emu; wcześniej OA i Comodo zamieniały się dość regularnie
pierwszym miejscem w kolejnych testach.
Odpowiedz
#5
Polecam Comodo Firewall, chociaż u mnie częściej wszczyna alarmy jako HIPS, niż zapora. SadNawet myślałam, aby przejść na Online Armor, jednak uważam, że ona jest lepsza w edycji Premium, a nie Free. Jednak pozostanę przy zaporze Comodo, zwłaszcza że już ją skonfigurowałam. Niestety wielką wadą tej zapory, jest to, że jak chcę pograć w większość gier, to muszę odłączyć się od neta i uruchomić zaporę w trybie gry. Bo inaczej komputer zupełnie przestanie reagować i pozostanie tylko chamski restart... Macie też ten problem?
Kto pyta nie błądzi, ale błądzić jest rzeczą ludzką. Wink
Odpowiedz
#6