13.10.2012, 21:54
Złamałem się i po roku korzystania z EAM kupiłem licencję na Bitka IS 2013. Jak na razie jestem bardzo zadowolony - lekki, nie spowalnia systemu w trakcie pracy, ba, nawet podczas skanowania jest u mnie prawie nieodczuwalny. Jedyne co mogę mu zarzucić, to nieco zbyt długi proces skanowania (EAM ~ 40 minut, Bitek ~90 minut), lekka ubogość w opcje konfiguracyjne i znacznie wydłużony czas startowania systemu (o kilka ładnych sekund). Rozmawiałem też wczoraj z supportem - na czacie - w sprawie SafePay i Inteligo.pl. Ponieważ posiadam tam konto przeznaczone tylko do płatności elektronicznych, niedziałający przycisk "Logowanie" psuje wrażenie Ku mojemu zdziwieniu, dzisiaj dostałem na skrzynkę następującego maila:
Dear xxxx,
Thank you for your interest in our security solution, Bitdefender.
We have sent the website to our Safepay analysis team so that they can add it
to the list of urls that automatically trigger Safepay to open and we will
contact you with more information once this process has been successfully
completed.
After it is added, we will try to check if there are any functionality issues
within the page itself when accessing it with Safepay.
Have a great day!
Best regards,
Tudor Florescu
Bitdefender Technical Support Engineer
-------------------------------------
Use Quick Scan:
---------------------- Original Message ---------------------
> Country: POLAND (PL)
> City: Warszawa
> IP: xxxx
>
>
>
> Chat Summary: The customer stated that SafePay is not compatible with
> Inteligo.pl not being recognized and not being able to log in.
> He just wanted us to know so we can fix the issue
> The customer did not want to disable the feature just wanted us to know
>
>
> End Chat Summary
> -----------------------
Zobaczymy, co z tego wyjdzie, ale nie spodziewałem się takiej reakcji. Generalnie - pakiet mocno u mnie plusuje, zobaczymy, jak będzie po kilku miesiącach <!-- s--> <!-- s-->
Dear xxxx,
Thank you for your interest in our security solution, Bitdefender.
We have sent the website to our Safepay analysis team so that they can add it
to the list of urls that automatically trigger Safepay to open and we will
contact you with more information once this process has been successfully
completed.
After it is added, we will try to check if there are any functionality issues
within the page itself when accessing it with Safepay.
Have a great day!
Best regards,
Tudor Florescu
Bitdefender Technical Support Engineer
-------------------------------------
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
-------------------------------------Use Quick Scan:
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
---------------------- Original Message ---------------------
> Country: POLAND (PL)
> City: Warszawa
> IP: xxxx
>
>
>
> Chat Summary: The customer stated that SafePay is not compatible with
> Inteligo.pl not being recognized and not being able to log in.
> He just wanted us to know so we can fix the issue
> The customer did not want to disable the feature just wanted us to know
>
>
> End Chat Summary
> -----------------------
Zobaczymy, co z tego wyjdzie, ale nie spodziewałem się takiej reakcji. Generalnie - pakiet mocno u mnie plusuje, zobaczymy, jak będzie po kilku miesiącach <!-- s--> <!-- s-->
This is your life and it's ending one minute at a time
Powered by mózg + Bitdefender Internet Security 2013
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Powered by mózg + Bitdefender Internet Security 2013