Nie trzeba być "łowcą"...wiele razy w TV pokazywali taki typ klientów, którzy zamawiają towar czy usługę, korzystają z nich a potem pod byle pretekstem rezygnują czasem żądając bezczelnie jeszcze rekompensaty finansowej za "szkody moralne". W Polsce już tez o takich słychać zwłaszcza w w kontekście wczasów zagranicznych...wszystko fotografują, nagrywają i cały czas są...po powrocie do kraju zaczynają odstawiać szopki i czasem skutecznie.
Nie twierdzę, że należysz do tego typu ludzi...ale sam fakt, że napisałes o tym świadczy, że nieco w temacie się orientujesz
Nie twierdzę, że należysz do tego typu ludzi...ale sam fakt, że napisałes o tym świadczy, że nieco w temacie się orientujesz
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"