12.10.2017, 11:52
Ostatnio kilka razy dzwonili do mnie z pewnego call center, aż w końcu zablokowałem numer, ale przypomniało mi się jak w mojej poprzedniej pracy jako sysadmin w duuużym callcenter, jeden kierownik załadował do systemu 9000 rekordów z tym samym numerem. Ustawił jednoczesne wydzwanianie na 50 liniach i zwyczajem kierownika poszedł na papierosa.
W tym samym czasie maszyny telekomunikacyjne zrobiły telefoniczny DDoS wykonując 9 tysięcy połączeń z tym numerem . Właściciel tego telefonu jak się do nas dodzwonił, to był tak psychicznie zniszczony, że nawet nie mówił nic o pretensjach, żalu, błagał tylko żebyśmy przestali .
W tym samym czasie maszyny telekomunikacyjne zrobiły telefoniczny DDoS wykonując 9 tysięcy połączeń z tym numerem . Właściciel tego telefonu jak się do nas dodzwonił, to był tak psychicznie zniszczony, że nawet nie mówił nic o pretensjach, żalu, błagał tylko żebyśmy przestali .
1. Zawsze mam rację.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.