03.09.2015, 22:58
@M'cin, człowieku, którego nie można cytować: nie zachwycam się salonami/sklepami, bo wiadomo, że i tam można trafić na bubla, ale to częściej z przyczyn "fabrycznych" niż celowych. Ponadto sprawa jest stosunkowo jasna - posiadasz dowód zakupu w danej sieci/sklepie/salonie i możesz oczekiwać pozytywnego rozpatrzenia reklamacji po przedstawieniu dowodów na to, że sprzęt nie działa zgodnie z oficjalną dla niego specyfikacją producenta. Nikt nie wyłączy telefonu i nikt nie będzie Cię wyzywał (co jednak ma czasami miejsce podczas kontaktu z allegrowiczami). Zaoszczędzony czas, nerwy i... koszty odesłania towaru - w przypadku zakupów stacjonarnych oczywiście nie zamierzam reklamować sklepów tematycznych, ale zdaję sobie jednak sprawę z tego, że są rzeczy które warto kupować na allegrach i takie, które lepiej kupić w sklepie internetowym (np. z odbiorem w punkcie, czy bezpośrednią dostawą).
SpyShelter Firewall