21.12.2015, 12:19
(21.12.2015, 12:08)lukasamd napisał(a):[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
To jest długo, a nie krótko.
U siebie mam gwarantowany serwis 7 dni, większość natomiast można wykonać na miejscu.
Oczywiście zależy, jak to rozpatrujemy. Dla mnie komputer to narzędzie pracy i każdy dzień jego braku to nieco "kupa".
Patrząc na to ze zostało to wysłane pocztą polską do nich to jest krótko.
Bo Laptop po skończonym serwisie, kurierem był u mnie na drugi dzień.
Patrząc jeszcze na to że sklep czy producent ma czas 14 dni na gwarancje to w 14 dni w ta i z powrotem to nie jest w tym przypadku tak długo.
Jeżeli ty masz zapewniony serwis w 7 dni roboczych, to albo wykupiłeś dodatkowo taki pakiet, lub z wyższej półki sprzęt.
Tak stanowi prawo: "art. 580 § 2 Kodeksu cywilnego"
"Gwarant musi wykonać swoje obowiązki (np. naprawić lub wymienić towar) w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy przez konsumenta."