Problem z touchpadem - Prośba o sprawdzenie logów
#2
Małe poprawki.

Do notatnika wklej i zapisz jako fixlist.txt

Kod:
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [596528 2015-12-22] (Oracle Corporation)
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay1] -> {E68D0A50-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay2] -> {E68D0A51-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay3] -> {E68D0A52-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  Brak pliku
ShellIconOverlayIdentifiers: [GGDriveOverlay4] -> {E68D0A53-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  Brak pliku
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Ograniczenia <======= UWAGA
HKU\S-1-5-21-3102803237-824438163-1519223142-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://pl.yahoo.com?fr=fp-comodo
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3102803237-824438163-1519223142-1000 -> {8EEAC88A-079B-4b2c-80C1-7836F79EB40A} URL = hxxp://pl.search.yahoo.com/search?p={searchTerms}&fr=chr-comodo
BHO: Brak nazwy -> {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} -> Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {B69F34DD-F0F9-42DC-9EDD-957187DA688D} -> Brak pliku
Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} -  Brak pliku
Toolbar: HKLM - Brak nazwy - {CC1A175A-E45B-41ED-A30C-C9B1D7A0C02F} -  Brak pliku
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [[email protected]] - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\WebRep\FF => nie znaleziono
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [cmaiofennmphjldldcpphcechfnnohja] - C:\Program Files (x86)\AdTrustMedia\PrivDog\PrivDog_chrome.crx <nie znaleziono>
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [flliilndjeohchalpbbcdekjklbdgfkk] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
U3 idsvc; Brak ImagePath
U3 wpcsvc; Brak ImagePath
Task: {1A990CA2-E272-4CE6-8D75-D85613628C12} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {293E982C-2A21-44C7-BB6E-B2BF9F21D4EF} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {2B2B66D8-36A1-4752-B197-87384E7A511C} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {3B6744DA-1747-44A3-A830-238EAB44446C} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {46BD6661-CB6E-497A-9B08-FDABD825A9C8} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Telemetry-4xd -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {53F64DF4-9B90-433D-B3B0-027A22F63856} - System32\Tasks\Bitdefender Update Product Data_A17FD818A96743FAB28AC221BEB4B2C8 => D:\Bitdefender\Bitdefender 2015\bdproductdata.exe
Task: {65FB4092-D26C-4463-9628-24AAA1EA4AC0} - \avast! Emergency Update -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {79553769-BC45-4695-AE58-229AE92DFFF9} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {8266E831-DBA0-4AB5-955F-264DB41885DC} - \CreateChoiceProcessTask -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {BDD86790-AA5C-4931-A4C6-ABF39F6D45C5} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {E3D77301-1087-47DA-AE3F-57FFFF7FCD0D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F4048446-DA6C-4DF8-A36E-16EC196F31F0} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F50F513F-BD83-499D-8D17-283325DD06BC} - \SidebarExecute -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F51B6E7C-1BFC-4C49-83E7-C0EF899814FD} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {F8BDA189-6128-451E-8B07-0CD51C3646B3} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> Brak pliku <==== UWAGA
CMD: netsh advfirewall reset
EmptyTemp:

Zapisany skrypt umieść obok ściągniętego programu FRST
Następnie w programie kliknij Napraw. Po wykonaniu pokaż raport z tego działania.

Co do sterownika to musisz poszukać nowszy typ na stronie producenta, bądź spróbować wyszukać po przez menadżer urządzeń.

Sterownik vjoy.sys jest u ciebie niepodpisany cyfrowo. Ze względu na bezpieczeństwo system będzie odrzucał ten sterownik.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: Problem z touchpadem - Prośba o sprawdzenie logów - przez tachion - 27.01.2016, 10:40

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości