Po włączeniu weryfikacji dwuetapowej aplikacja na moim telefonie lub komputerze przestała działać
Po włączeniu weryfikacji dwuetapowej żadna z aplikacji, które wymagają dostępu do konta Google, nie będzie działać, dopóki zamiast normalnego hasła nie wpiszesz hasła do aplikacji.
Do typowych aplikacji i urządzeń wymagających hasła do aplikacji należą:
Starsze wersje klientów poczty e-mail, takich jak Outlook, Apple Mail i Thunderbird
Aplikacja poczty dostarczona z telefonem (jeśli nie jest autorstwa Google)
Niektóre klienty czatu, kontaktów i YouTube
Uwaga: jeśli używasz iPhone'a z iOS 8.3 lub Maca z OS X 10.10.3, do korzystania z weryfikacji dwuetapowej nie potrzebujesz już haseł do aplikacji.
Haseł do aplikacji nie musisz zapamiętywać, bo każdego możesz użyć tylko raz. Jeśli Cię o nie zapytamy, zawsze możesz wygenerować nowe – nawet dla już uwierzytelnionego urządzenia lub aplikacji.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Jeśli system Win10 lub Win8.1 to można też skorzystać z apki wbudowanej w system o nazwie poczta.