Proszę o pomoc
#1
Witam serdecznie - mam problemy z pracą dysków oraz zużyciem pamięci proszę
o pomoc w załączeniu logi

http://wklejto.pl/index.php?id=559287
http://www.wklejto.pl/index.php?id=559290
http://www.wklejto.pl/index.php?id=559292
Odpowiedz
#2
Logi jeszcze raz wklej jako załącznik bezpośrednio na forum, ponieważ ani jeden raport nie posiada ukośników np. jest C:UsersGrabarzAppDataRoamingEasyAntiCheat a powinno być C:\Users\Grabarz\AppData\Roaming\EasyAntiCheat
Odpowiedz
#3
(04.06.2018, 21:13)tachion napisał(a): Logi jeszcze raz wklej jako załącznik bezpośrednio na forum, ponieważ ani jeden raport nie posiada ukośników np. jest C:UsersGrabarzAppDataRoamingEasyAntiCheat a powinno być C:\Users\Grabarz\AppData\Roaming\EasyAntiCheat


Załączone pliki
.txt   FRST.txt (Rozmiar: 74,18 KB / Pobrań: 2)
.txt   Addition.txt (Rozmiar: 66,69 KB / Pobrań: 1)
.txt   Shortcut.txt (Rozmiar: 43,22 KB / Pobrań: 0)
Odpowiedz
#4
Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść:

Kod:
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001\...\Policies\Explorer: [NoPreviewPane] 0
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=msnhome
HKU\S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
HKU\S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page Redirect Cache = hxxp://www.msn.com/pl-pl/?ocid=iehp
BHO: Brak nazwy -> {13D67BB7-DB5F-48AA-884D-7A5D94168509} -> Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {13D67BB7-DB5F-48AA-884D-7A5D94168509} -> Brak pliku
FF Plugin: @esn/npbattlelog,version=2.6.2 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\2.6.2\npbattlelogx64.dll [Brak pliku]
FF Plugin-x32: @esn/npbattlelog,version=2.6.2 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\2.6.2\npbattlelog.dll [Brak pliku]
C:\Temp
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}) (Version: 1.3.25.11 - Google Inc.) Hidden
ContextMenuHandlers1_S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001: [GGDriveMenu] -> {E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4_S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001: [GGDriveMenu] -> {E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5_S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001: [GGDriveMenu] -> {E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  -> Brak pliku
Task: {03E17023-B8A1-4D8F-86A4-B892A442E291} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {3E27CC2D-B3D6-4B81-9EB2-0B1191B7B333} - \Microsoft\Windows\Setup\EOSNotify -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {EF15BC16-4421-43E4-9C9C-969BB3112988} - \cFos\Registration Tasks\Open Browser -> Brak pliku <==== UWAGA
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
Hosts:
CMD: netsh advfirewall reset
EmptyTemp:

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt przedstaw go.

Jeśli już wykonałeś przejdź do Aplikacje i funkcje i odinstaluj widoczny: Google Update Helper (HKLM-x32\...\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}) (Version: 1.3.25.11 - Google Inc.) Hidden

Również odinstaluj (ponieważ jest nowsza wersja) - Mozilla Firefox 58.0.1 (x64 pl) (HKLM\...\Mozilla Firefox 58.0.1 (x64 pl)) (Version: 58.0.1 - Mozilla)

Odinstaluj: Java 8 Update 77 stara wersja i ogólnie ze względu na bezp. lepiej jej nie używać w ogóle.

Z przeglądarek wywal również dodatek adblock plus i zainstaluj uBlock Orygin

Plik hosts został przywrócony do stanu początkowego, ponieważ tak duży plik nie jest zbyt fortunny, gdyż obciąża usługę Klient DNS. Ta metoda zabezpieczeń jest archaiczna i mało wydajna w czasach dzisiejszych.

Skąd informacje że są problemy z dyskiem ?
Odpowiedz
#5
(04.06.2018, 22:17)tachion napisał(a): Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść:

Kod:
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKU\S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001\...\Policies\Explorer: [NoPreviewPane] 0
GroupPolicy: Ograniczenia ? <==== UWAGA
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=msnhome
HKU\S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
HKU\S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page Redirect Cache = hxxp://www.msn.com/pl-pl/?ocid=iehp
BHO: Brak nazwy -> {13D67BB7-DB5F-48AA-884D-7A5D94168509} -> Brak pliku
BHO-x32: Brak nazwy -> {13D67BB7-DB5F-48AA-884D-7A5D94168509} -> Brak pliku
FF Plugin: @esn/npbattlelog,version=2.6.2 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\2.6.2\npbattlelogx64.dll [Brak pliku]
FF Plugin-x32: @esn/npbattlelog,version=2.6.2 -> C:\Program Files (x86)\Battlelog Web Plugins\2.6.2\npbattlelog.dll [Brak pliku]
C:\Temp
Google Update Helper (HKLM-x32\...\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}) (Version: 1.3.25.11 - Google Inc.) Hidden
ContextMenuHandlers1_S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001: [GGDriveMenu] -> {E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers4_S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001: [GGDriveMenu] -> {E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  -> Brak pliku
ContextMenuHandlers5_S-1-5-21-550221770-751182958-2012318191-1001: [GGDriveMenu] -> {E68D0A55-3C40-4712-B90D-DCFA93FF2534} =>  -> Brak pliku
Task: {03E17023-B8A1-4D8F-86A4-B892A442E291} - \Microsoft\Windows\UNP\RunCampaignManager -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {3E27CC2D-B3D6-4B81-9EB2-0B1191B7B333} - \Microsoft\Windows\Setup\EOSNotify -> Brak pliku <==== UWAGA
Task: {EF15BC16-4421-43E4-9C9C-969BB3112988} - \cFos\Registration Tasks\Open Browser -> Brak pliku <==== UWAGA
Powershell: wevtutil el | Foreach-Object {wevtutil cl "$_"}
Hosts:
CMD: netsh advfirewall reset
EmptyTemp:

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt przedstaw go.

Jeśli już wykonałeś przejdź do Aplikacje i funkcje i odinstaluj widoczny: Google Update Helper (HKLM-x32\...\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}) (Version: 1.3.25.11 - Google Inc.) Hidden

Również odinstaluj (ponieważ jest nowsza wersja) - Mozilla Firefox 58.0.1 (x64 pl) (HKLM\...\Mozilla Firefox 58.0.1 (x64 pl)) (Version: 58.0.1 - Mozilla)

Odinstaluj: Java 8 Update 77 stara wersja i ogólnie ze względu na bezp. lepiej jej nie używać w ogóle.

Z przeglądarek wywal również dodatek adblock plus i zainstaluj uBlock Orygin

Plik hosts został przywrócony do stanu początkowego, ponieważ tak duży plik nie jest zbyt fortunny, gdyż obciąża usługę Klient DNS. Ta metoda zabezpieczeń jest archaiczna i mało wydajna w czasach dzisiejszych.

Skąd informacje że są problemy z dyskiem ?

"mieli" non stop w załączeniu log


Załączone pliki
.txt   Fixlog.txt (Rozmiar: 7,29 KB / Pobrań: 1)
Odpowiedz
#6
Fix pomyślnie wykonany. Zrób nowe i wrzuć na forum.

Widać że co jakiś czas defender skanował. Na próbę wyłącz jeszcze i sprawdź jakie są rezultaty.
Odpowiedz
#7
(04.06.2018, 22:44)tachion napisał(a): Fix pomyślnie wykonany. Zrób nowe i wrzuć na forum.

Widać że co jakiś czas defender skanował. Na próbę wyłącz jeszcze i sprawdź jakie są rezultaty.

Logi


Załączone pliki
.txt   Addition.txt (Rozmiar: 45,75 KB / Pobrań: 1)
.txt   FRST.txt (Rozmiar: 80,98 KB / Pobrań: 2)
.txt   Shortcut.txt (Rozmiar: 41,57 KB / Pobrań: 0)
Odpowiedz
#8
(04.06.2018, 22:48)GrabarzGD napisał(a):
(04.06.2018, 22:44)tachion napisał(a): Fix pomyślnie wykonany. Zrób nowe i wrzuć na forum.

Widać że co jakiś czas defender skanował. Na próbę wyłącz jeszcze i sprawdź jakie są rezultaty.

Logi

I jak zerkniesz czy jest ok?
Odpowiedz
#9
Ogólnie jest w porządku, jakby jeszcze były problemy z aktywnością dysku to sprawdź jaki proces do generuje, być może winnym jest avg.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości