Proszę o sprawdzenie logów
#1
Bardzo proszę o sprawdzenie czy coś u mnie się nie "zagnieździło". Niestety mój laptok pracuję tylko na 1GB RAM. Jak włożę drugą kość to już komputera nie uruchomię. Podejrzewam uszkodzenie (nie mam pojęcia jak by to się miało stać) gniazda pamięci na płycie głównej lub może coś z softem?
Odpowiedz
#2
Infekcji brak. Drobna korekta tylko.

Uruchom FRST. Z klawiatury CTRL+Y, zostanie otworzony plik fixlist.txt. Wklej do pliku następującą treść:

Kod:
CloseProcesses:
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
S1 ZAM; \??\C:\Windows\System32\drivers\zam32.sys [X]
S1 ZAM_Guard; \??\C:\Windows\System32\drivers\zamguard32.sys [X]
ContextMenuHandlers1: [2.0 Zemana AntiMalware] -> {6ABB1C11-E261-4CEA-BBB5-3836225689DD} => C:\Program Files\Zemana AntiMalware\ZAMShellExt32.dll -> Brak pliku
ContextMenuHandlers6: [2.0 Zemana AntiMalware] -> {6ABB1C11-E261-4CEA-BBB5-3836225689DD} => C:\Program Files\Zemana AntiMalware\ZAMShellExt32.dll -> Brak pliku
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\{0CBD4F48-3751-475D-BE88-4F271385B672} => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\{0CBD4F48-3751-475D-BE88-4F271385B672} => ""="Service"
EmptyTemp:

Z klawiatury CTRL+S, by zapisać zmiany. Następnie w oknie FRST klik w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt przedstaw go.

Co do ramu może kość uszkodzona, spróbuj też zamienić miejscami lub i też u kogoś sprawdzić.
Odpowiedz
#3

.txt   Fixlog.txt (Rozmiar: 2,73 KB / Pobrań: 3)
Zrobione.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości