AdGuard
#1
Dzisiaj zdecydowałem się zakupić kod licencyjny do AdGuard'a ; korzystając z promocji.
Mój problem jest taki,że transakcji dokonywałem z notebook,a z systemem Linux /AdGuard chyba go nie wspiera...
Otóż po potwierdzeniu transakcji niby miał się wygenerować kod na ich stronie - transakcja potwierdzona,a strona jakby zawieszona- czekam już z 2 godziny-odświerzenie nie pomaga.
Kodu brak...niby drobna kwota...
Gdzie to zgłosić.?
Odpowiedz
#2
Po transakcji przychodzi też mejl na podany przy zakupie adres, sam kupowałem i praktycznie kluczyk był od razu. Kase rozumiem z konta wzięło ?

Mail do supportu [email protected]
Odpowiedz
#3
@zord,
No właśnie kasę wzięło / powiadomienie sms..
Natomiast na pocztę przyszło,że nie wzięło:
Hi there,
You recently placed an order for AdGuard License via Paddle.

During the order process, our automated system noticed a few characteristics of the order that mean that we need to manually review it before we can process the order further.

This process typically takes a few hours but will often happen much more quickly. No further action is required on your part. Don't worry, we haven't yet charged your card for the order. Once we complete our review, we'll process your transaction.

We operate this process to protect awesome customers like you from potential fraud.

Thanks,
The Paddle.com Team
Dziwne to jakoś.."we need to manually review it before we can process the order further."
Odpowiedz
#4
Może płaciłeś przez Revolut, albo kartą z innego kraju będąc a Polsce.
1. Zawsze mam rację.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.
Odpowiedz
#5
Nie..metodą "standardową"..karta Visa
Odpowiedz
#6
A pieniądze z karty zeszły, czy masz tylko blokadę założoną?
1. Zawsze mam rację.
2. Jeśli nie mam racji, patrz pkt 1.
Odpowiedz
#7
Już jest wszystko OK. Po 24 godz. przyszedł na pocztę klucz..
Dziwne..no ale jest dobrze..
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości