Privatefirewall -konfiguracja(pomoc)
#1
Witam wszystkich.

Mam wielką prośbę.Czy mógł by ktoś napisać jak skonfigurować privatefirewall poprawnie.Chodzi mi mianowicie chce uruchomić program np: internet explorer ale by był zablokowany dostęp jemu do internetu.Czytałem tutorial na stronie privatefirewall anie nic nie kapuje (pewnie dlatego że jestem nowicjusz w tej dziedzinie Tongue .

Ps. A może ktoś posiada jakiś poradnik (PL) jak skonfigurować ten firewall???.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#2
Poczekasz z pół godziny, to postaram się pomóc. W tym czasie napisz dokładniej w czym rzecz...to, co napisałeś jest mało konkretne. OK?
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
#3
Chodzi mi o blokowanie niektórych programów by nie łączyły się z internetem.Używam firefoxa a chce zablokować dostęp do internetu programowi IE (internet explorer).Nie mam pojęcia gdzie ustawić indywidualnie dla jakiegoś programu zakaz łączenia się z internetem.

Ps.Wcześniej miałem Outpost Firewall Free ale nie wiem czy nadal jest skuteczny skoro nie jest rozwijany.Który wybrać Outpost Firewall Free czy PrivateFirewall??? .
Odpowiedz
#4
OK...nie wiem, czemu akurat IE chcesz zabronić dostęp jeśli go wcale nie używasz...wg mnie wystarczy na "filter" (żółty trójkąt), ale jeśli faktycznie bardzo chcesz, to daj mu regułę "deny" (czerwone kółeczko). Dobra, ale od początku.