Comodo IS 2012 Problem : Skanowanie na żądanie nie działa.
#1
Witam... Niedawno miałem problem z diagnostyką Programu.
Teraz zauważyłem kolejny problem :
Skanowanie na żądanie nie działa...
...klikam PPM na jakikolwiek Plik : " Skanuj w COMODO Antivirus"
Program zamiast rozpocząć skanowanie to nie reaguje^^

Proszę o Pomoc Wink

Dodam tylko że :
- Program jest aktualny
- Baza wirusów jest zaktualizowana
- Diagnostyka programu nie wykryła błędów w instalacji programu
- W programie CIS 2012 : "Wszystkie systemy są uruchomione i działają prawidłowo"
- Pełne skanowanie COMODO & MBAM nie wykryło wirusów

..Więc nie wiem o co chodzi ;/

Ps. Od kiedy pobrałem nową wersje Comodo IS 2012 5.8.. to odkrywam co jakiś czas nowy problem^^ ;/
ESET Smart Security + Malwarebytes AM/AE (Premium) + Zemana AM HitmanPro
Odpowiedz
#2
A jak ze skanowaniem uruchamianym poprzez program? comodo\antywirus\uruchom skanowanie?
Sandboxie + UAC Max/Spyshelter P + Webroot SA + OPEN DNS
Odpowiedz
#3
Skanowanie poprzez Program uruchamia się normalnie...
Klikam Skanuj Teraz - wybieram obszar skanowania... i skanuje^

Ale jak klikam PPM na jakiś plik to już skanować nie chce ;/
ESET Smart Security + Malwarebytes AM/AE (Premium) + Zemana AM HitmanPro
Odpowiedz
#4
Spróbuj wejść do folderu z comodo i uruchomić ręcznie plik "cavscan.exe"
Sandboxie + UAC Max/Spyshelter P + Webroot SA + OPEN DNS
Odpowiedz
#5
cavscan.exe - działa poprawnie.. ale przycisk : Skanuj w COMODO Antivirus nie działa.
ESET Smart Security + Malwarebytes AM/AE (Premium) + Zemana AM HitmanPro
Odpowiedz
#6
U mnie kiedyś był podobny problem tylko że był związany z detekcją
Pomogła ponowna instalacja programu ze świeżej instalki
Spróbuj.
Tylko przed ponowną instalacją usuń ręcznie wszystkie pozostałe foldery Comodo z dysku
Odpowiedz
#7
Nie wiem jak Ci pomóc, ale zastanawiam się dlaczego nie korzystasz z supportu, gdy masz wersję pro.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#8
morphiusz napisał(a):...ale zastanawiam się dlaczego nie korzystasz z supportu, gdy masz wersję pro.
Być może Support nie udziela wsparcia po Polsku a kolega nie zna angielskiego? I dlatego łatwiej mu zwrócić się o pomoc do nas gdyż w ten sposób czasem może szybciej poradzić sobie z problemem?
Na wersję Pro nie zawsze jest Support gdy uzyskaliśmy Licencję z jakiejś promocji Wink
Odpowiedz
#9
To na co nam PRO, jak nie mamy supportu? Przecież to jedyna zaleta wersji PRO.

EDIT

Zapomniałem o gwarancji...
Odpowiedz
#10
Tomasz napisał(a):Zapomniałem o gwarancji...

Chodzi Ci o gwarancję $500? Obowiązuje ona jedynie, jeżeli jesteś rezydentem USA:
Cytat: THE LIMITED GUARANTEE IS ONLY AVAILABLE TO YOU IF YOU ARE A RESIDENT OF THE UNITED STATES AND HAVE PURCHASED A VERSION OF THE SOFTWARE THAT INCLUDES THE GUARANTEE, FREE AND OR TRIAL VERSIONS OF THE SOFTWARE DO NOT INCLUDE THE GUARANTEE.

Punkt 3.1

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

.
Odpowiedz
#11
Na forum pisali, że obejmuje już globalnie, tutaj chyba to teraz 3 raz wspominam.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#12
Trzeci może nie, ale drugi na pewno Smile
Odpowiedz
#13
a co obowiązuje to co piszą na forum czy to co jest w licencji programu ?
Odpowiedz
#14
Możliwe, że jest to niezaktualizowany wpis, jednak masz rację, chociaż na forum nie wypowiadał się jakiś pachołek, tylko ceo.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#15
@ morphiusz
Nie znam angielskiego aż tak dobrze i dlatego nie korzystam z supportu tak jak napisał Andy.
Ps. to jest wersja Pro ale trial na rok Wink

@ Blade
Ponowna instalacja... - robiłem to w środę 09.11.2011 tylko że przy innym problemie^^
Teraz się zastanawiam czy warto mieć Comodo skoro ma tyle błędów... chociaż z drugiej strony wykrywalność ma bardzo dobrą nie licząc FP.

Dlatego mam pytanie pierwsze... Co Polecacie zamiast Comodo IS 2012.?
Szukam Pakietu Internet Security na podobnym poziomie wykrywalności^^ Obojętne jest to czy darmowy czy płatny bo to moja sprawa^^.
Ps. Nie patrze na testy bo co test to inna bajka.

...drugie pytanie :
Czy istnieje jakiś program do usuwania pozostałości po Comodo.?
..Jak mam ręcznie usuwać to jakie pliki i wgle - tak żeby usunąć wszystko po Comodo^^
ESET Smart Security + Malwarebytes AM/AE (Premium) + Zemana AM HitmanPro
Odpowiedz
#16
Nie wiem jak to możliwe, że masz z nim tyle problemów ...

Podobny poziom wykrywalności i ochrony proactive ... to chyba Kaspersky, który nie ma natywnej wersji x64 Sad
Odpowiedz
#17
Ale czy ponowna instalacja nie pomagała tylko na błąd numer 1? Czy ten błąd o którym tu piszemy zauważyłeś już przed próbą ponownej instalacja i nie wykluczyła go?
Sandboxie + UAC Max/Spyshelter P + Webroot SA + OPEN DNS
Odpowiedz
#18
jak system 100 lat nie przeinstalowywany to i tak się dziejeTongue
OPENkiedy system zmieniałeś,może już posiada masę błędów i takie kwiatki się dzieją
Odpowiedz
#19
może spróbuj

uruchom jako administrator cmd.exe

sfc /scannow
Odpowiedz
#20
@ Tomasz - Sam się dziwię... w wersji 5.5 takich problemów nie miałem^^

@ bardok206 - ten błąd zauważyłem wczoraj (10.11.2011) po re-instalacji programu w dniu 09.11.2011^^
...a czy problem występował przed reinstalacją tego nie wiem bo nie pobierałem nic takiego żebym wymagał skanowania na żądanie.

@ tachion - system ostatnio miał format robiony tak na początku czerwca bo wtedy laptop wrócił z serwisu.
a błędów ogólnie system raczej niema bo działa normalnie^^ tylko z Comodo jest problem^

Swoja drogą to ja zaufanie mam do :
1. Comodo
2. Kaspersky
3. Eset
Jeśli już zmieniać zabezpieczenie... no chyba ze wypróbować coś nowego co jest dla mnie troszkę ryzykowne bo już wiele próbowałem czasami kończąc formatem.

Teraz próbuje Tomasza sposobu.. Jak nie pomoże to wrócę z editem... w oczekiwaniu na odpowiedź jakie pliki usunąć po odinstalowaniu Comodo.?bo będę chciał zrobić reinstalkę Comodo ponownie tyle że teraz z usuwaniem resztek po nim^^
ESET Smart Security + Malwarebytes AM/AE (Premium) + Zemana AM HitmanPro
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości