Comodo Internet Security Premium - cholerny problem
#1
Coz, nie pomogla wielokrotna instalacja,
nie pomogl zaden z doradcow -> chwala im za szybka reakcje i latwy dostep (jeden pomogl nieco jedynie przy deinstalacji poprzedniej wersji)

Ale blad jak byl tak jest:
Nie moge 1) nic zaktualizowac
2) nic przeskanowac
a kod bledu to:
Cytat: 0x80004002. Taki interfejs nie jest obsługiwany


Nie pomogly zadne porady ktore znalazlem w google
Tak wiec jestem zmuszony zawrocic Wam glowe i prosic o pomoc, zanim ostatecznie zrezygnuje z Comodo...

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

z tego natomiast boje sie korzystac...
Odpowiedz
#2
Jeśli masz zainstalowane jakieś dodatkowe oprogramowanie zabezpieczające, to dodaj folder Comodo do listy wykluczonych ze skanowania (lub chwilowo odinstaluj wszystkie programy, zrestartuj, usuń Comodo, zrestartuj, zainstaluj jeszcze raz Comodo).
A co na to polski support na forum Comodo Wink?
Odpowiedz
#3
no wlasnie chyba niemam nic innego..
co polski support nie wiem , bo nie mam tam konta, ale z tego co sie zdarzylem zorientowac to raczej problem lezy po stronie mojego systemu :/
Odpowiedz
#4
spróbuj użyć tego narzędzia MS jest dedykowane do rozwiązania problemu z tym kodem błędu

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#5
z tego juz korzystalem, ale zrobilem jeszcze raz i nic nie dalo


Dodano: 18 sty 2012, 20:48

No coz - chyba sie poddam, tylko czy Comodo (FW i Defense +) bedzie prawidlowo dzialal bez mozliwosci aktualizacji tej bazy, jesli wylacze antywirusa. Iw takiej sytuacji czym zastapic antyvirusa Comodo?
Odpowiedz
#6

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Czytałeś to spróbuj zastosować wszystkie porady.Jaki masz service pack.
Odpowiedz
#7
Jeśli się nie mylę to możesz mieć tylko firewalla z defense+ ustawionym na auto-sandbox i blokowanie nieznanych akcji plus jak chcesz to skan na żądanie hitmanem Pro i sandobxie do przeglądarki. U mnie to już 2 tydzień działa [a nawet jest firewall comodo wyłączony i działa tylko systemowy z defenderem]Niebawem sobie przeskanuje różnymi skanerami i zobaczę czy coś znajdą. Killswitch nic nie pokazuje jako malwere.
Odpowiedz
#8
rafikrafiki napisał(a):

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Czytałeś to spróbuj zastosować wszystkie porady.Jaki masz service pack.
O ile czegos nie przeczoczylem (probowalem 3sposobow) to tak, probowalem wszystko
Mam SP3
Odpowiedz
#9
Próbowałeś ?

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości