Spyshelter - problem z ntdll.dll
#1
Witam, problem ten wystąpił przy czystym systemie, ale dałem sobie spokój. Tera chcę wrócić do Spysheltera. Błąd występuje przy wpisywaniu klucza, ponowna instalacja nie pomogła. Chciałem podmienić plik, ale nie mam dostępu mimo konta administratora. Posiadam win7 x64.


Załączone pliki Miniatury
   
#2
Najrozsądniej byłoby skontaktować się z producentem. Masz licencję, więc powinni pomóc.
#3
Dziękuję za odpowiedź, ale najpierw chciałbym to zrobić bez ich pomocy, z tego co wyczytałem to ten problem nie dotyczy tylko 1 aplikacji, więc to błąd w systemie.
#4
Jakiego masz AV?
#5
Z tego co pamiętam to ten błąd pojawia się przy pirackim kluczy do ss premium , więc pytanie czy to legalny klucz?
#6
Używam Comodo. Klucz jest legalny, wcześniej bez problemu go używałem.
#7
Sprawdź w comodo czy nie blokuje tego programu.
Bitdefender Internet Security
#8
Według mnie to konflikt na linii Comodo - SS. U mnie było podobnie z Avastem.
Odinstaluj Comodo i wtedy sprawdź.
#9
Niestety to nie pomogło.
#10
Ale zasadniczo plik ntdll.dll nie ma nic wspólnego z SS...to plik systemowy od Microsoft

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

i generalnie sposobem na jego błąd to reinstalacja aplikacji przy której błąd występuje lub wgranie nowej biblioteki do systemu. Ale to u Ciebie chyba niemożliwe, jak wspominałeś...może masz jakąś kopię zapasową systemu?
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
#11
Przywróciłem system i jakoś się udało. Dzięki za pomoc.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości