Nowy router na wtykę RJ45
#1
Szykuję się do zakupu routera bo ograniczenie kabel jest już męczące. Posiadam kabel tylko i wyłącznie z wtyką

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

. Szukam routera który umożliwia podpięcie właśnie takiego kabla jako głównego i żebym miał wifi z niego właśnie Grin Jestem trochę zielony i niezabardzo wiem jak wytłumaczyć.
Czy ten model jest dobry: ?

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
Jesli ma byc budzetowy to ten bedzie najlepszy. Dziala na RJ45.
Odpowiedz
#3
Flash999 napisał(a):Jesli ma byc budzetowy to ten bedzie najlepszy

Ma niezłą cenę Smile I to czego potrzeba, łącznie z N-draftem.
Z routerami jest różnie, zdarza się, że "niskobudżetówki" chodzą bez kłopotu, nie różniąc się niczym od tych bardziej renomowanych. Jednak często ich najgorszą bolączką jest chroniczne "szarpanie" sygnału, co niestety mocno denerwuje, zwłaszcza przy szybszych łączach i częstym pobieraniu i wymianie plików.
Ja osobiście najbardziej chwalę sobie Cisco, nawet te najprostsze - to jednak to jednak trochę inna liga jeśli chodzi o jakość, ale niestety o cenę też.
Waves , ile kasy planujesz przeznaczyć na zakup?
Odpowiedz
#4
Wiem co piszę, sam mam 8level ale WRT-300. Jak na razie wszystko ok, pomoc techniczna bardzo dobra.
Odpowiedz
#5
Flash999 napisał(a):Wiem co piszę, sam mam 8level ale WRT-300. Jak na razie wszystko ok, pomoc techniczna bardzo dobra.

Ok, nie wiedziałem Smile
Odpowiedz
#6
Zamówiłem ten z linku Smile
Odpowiedz
#7
Waves97 napisał(a):Zamówiłem ten z linku Smile

Gratulację.

Na prawdę - nie mam do czego się w nim przyczepić, zasięg o wiele stabilniejszy niż na WR740N (w moim przypadku).
Odpowiedz
#8
Waves97 napisał(a):Zamówiłem ten z linku Smile

Fajnie Smile
I chwała Flashowiza info z pierwszej ręki - jeśli ktoś używa sprzętu i dzieli się uwagami (zarówno pozytywnymi, jak negatywnymi) to moim zdaniem o wiele cenniejsze źródło danych przed zakupem, niż testy czy zwyczajne gdybanie.