Dropbox (2.07 / 2.1.11 beta)
#1
Przewinęło się to kilka razy na forum ale nie poruszono tego w temacie Dropboxa więc stwierdziłem, że warto ten tematporuszyć by każdy korzystający dowiedział się o funkcji. Otóż jakiś czas temu (od wersji 1.4.17)w Dropboxie wprowadzona została opcja weryfikacji dwuetapowej. Pozwala to na większe zabezpieczenie konta oraz możliwość bezpieczniejszego korzystania z witryny Dropbox np. w miejscach publicznych.
Weryfikacja dwuetapowa polega na dodatkowej weryfikacji osoby logującej. W tym przypadku do użytkownika wysłana zostaje na n numer telefonu zdefiniowany w ustawianiach wiadomość z kodem, który umożliwia zalogowanie do usługi.

Fukcję można włączyć w zakładce security (Two-step verification).

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
Mógłby ktoś sprawdzić czy działa u niego ta weryfikacja.Zainstalowałem dropboxa po formacie i nie dochodzi do mnie na telefon wiadomość z kodem. Od 2 dni próbuję. Wcześniej działało normalnie.
Odpowiedz
#3
Wczoraj instalowałem i wszystko grało, SMS przyszedł w kilka sekund.
Odpowiedz
#4
No to nie mam pojęcia co jest grane.Sprawdziłem na innym numerze i to samo.Poczekam jeszcze z dzień. Jak się nic nie zmieni napisze do nich.
Odpowiedz
#5
No niestety mam nadal problem z otrzymywaniem kodu. Dropbox twierdzi, że wina nie leży po ich stronie.Mam telefon w plus-ie. Napisałem do nich opisując dokładnie o co chodzi łącznie z opisaniem jak funkcjonuje ta weryfikacja dwuetapowa.W odpowiedzi jakaś kobieta odpisała mi żebym sprawdził ustawienia telefonu (w zgłoszeniu problemu napisałem, że sprawdzałem już na 2 telefonach). Kazała podać z jakiego numeru te sms-y są wysyłane oraz kiedy problem wystąpił mimo, że w zgłoszeniu podałem dokładnie te informacje. Kazała mi jeszcze podac jaki komunikat wyświetlany jest na telefonie wysyłającym tą wiadomość i jaki to model telefonu oraz spróbować wysłać wiadomość z innej karty sim.Wall

Chyba wyślę zgłoszenie jeszcze raz. Może teraz trafi na kogoś kto się chociaż minimalnie zna i co najważniejsze umie czytać ze zrozumieniem to co się im stara przekazać.
Odpowiedz
#6
Problem sam się naprawił. Widocznie problem leżał po stronie DB.

W najbliższej wersji stabilnej po kliknięciu na ikonę Dropbox-a pojawi się okienko podobnie jak w przypadku SkyDrive

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#7
Ciekawe czy kiedyś wprowadzą funkcję automatycznej aktualizacji klienta w tle.
...
Odpowiedz
#8
No chyba to już wprowadzili - jeszcze 2-3 dni temu nie miałem tak wyglądającego okna dropboxa, a tu nagle "samo się zrobiło".
Jak zobaczyłem to... wkurzyłem się. Teraz aby go wyłączyć trzeba 3-4 klików.
Odpowiedz
#9
lukasamd napisał(a):No chyba to już wprowadzili - jeszcze 2-3 dni temu nie miałem tak wyglądającego okna dropboxa, a tu nagle "samo się zrobiło".
Jak zobaczyłem to... wkurzyłem się. Teraz aby go wyłączyć trzeba 3-4 klików.


Ja dopiero dzisiaj betę zainstalowałem. Wiec tego nie zauważyłem.
Odpowiedz
#10
Gdyby wprowadzili, to bym zauważył, że mi się okienko zmieniło. A tu nic None
...
Odpowiedz
#11
preter napisał(a):Gdyby wprowadzili, to bym zauważył, że mi się okienko zmieniło. A tu nic None


Bo masz wersję stabilną 1.4.17 z dnia 8/28/2012.
A na to wygląda, że wprowadzili to w wersji beta.
Odpowiedz
#12
No tak, to wiele wyjaśnia Grin
...
Odpowiedz
#13
lukasamd napisał(a):Teraz aby go wyłączyć trzeba 3-4 klików.


No to też dla mnie niewypał.
Odpowiedz
#14
W wersji niestabilnej o numerze 2.1.11 pojawiła się obsługa języka polskiego. Taka mała ciekawostka.Wink
Odpowiedz
#15
Ja mam stabilną 2.0.7 i już od jakiegoś czasu mam po polsku Wink
To jest już od tygodnia:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#16
Ja korzystam z eksperymentalnej i na wersji 2.1.9 (z 10 kwietnia) polskiego nie było. Wczoraj zainstalowała się wersja 2.1.11 (wersja z 16 kwietnia) patrzę a tu polski. Więc myślałem, że do stabilnej nasz język dopiero trafi za chwilę. Stąd tej mój spóźniony zapłon z tą wiadomością.Lol
Odpowiedz
#17
Nie zauważyłem tego faktu, dopiero teraz sprawdziłem.
Jak człowiek się do czegoś przyzwyczai, to trudno zauważyć nieistotne zmiany...Tongue
Podwójne dno polega na tym, że ukrywa trzecie i czwarte...
Odpowiedz
#18
Dawno nie korzytsałem z dropboxa, więc nie pamiętam. Czy to prawda, że pliki, które wysyłamy w chmurę musimy mieć także na dysku? (Usunięcie z dysku = usunięcie z chmury)
Odpowiedz
#19
Tomasz napisał(a):Czy to prawda, że pliki, które wysyłamy w chmurę musimy mieć także na dysku? (Usunięcie z dysku = usunięcie z chmury)

Tak, pliki synchronizowane cały czas muszą znajdować się w folderze Dropboxa.
...
Odpowiedz
#20
To co w przypadku reinstalki systemu/zmiany HDD ?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości