Norton 360, problem z defragmentatorem.
#1
Mam problem z nortonem 360. Wyświetla mi monit, że optymalizacja wymaga naprawy:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

gdy chcę to naprawić, w momencie defragmentacji wyświetla się błąd:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Ogólnie defragmentacje robię innym, lepszym programem, ale denerwuje mnie ten monit nortona... Nie sądzę, też żeby jakiś program blokował dostęp do partycji systemowej. Proszę o pomoc.
Moja Obstawa: Norton 360 20.2.0.19 + SpyShelter Premium + MBAM PRO
Browsunia: Mozilla Firefox + AdBlock PLUS + KeyScrambler PREMIUM
Przetrzymywacz passów: Norton 360 20.2.0.19
Cofajka: Hiren's Boot CD
Odpowiedz
#2
Hm.. najlepiej byłoby to w takim razie wyłączyć (o ile się da, chyba jest w opcjach, ale nie dam głowy), bo defragmentacją zarządza inny program.
Odpowiedz
#3
Właśnie nie ma takiej opcji... a problem był jak jeszcze żadnego innego programu do defragmentacji nie miałem...
Moja Obstawa: Norton 360 20.2.0.19 + SpyShelter Premium + MBAM PRO
Browsunia: Mozilla Firefox + AdBlock PLUS + KeyScrambler PREMIUM
Przetrzymywacz passów: Norton 360 20.2.0.19
Cofajka: Hiren's Boot CD
Odpowiedz
#4
Jak dobrze pamiętam to norton korzysta z defragmentatora dostarczonego z systemem. Wyłącz go z usług i powinno być po problemie.
Sandboxie + UAC Max/Spyshelter P + Webroot SA + OPEN DNS
Odpowiedz
#5
Witaj GoBack,

Kliknij przycisk Start, a następnie kliknij polecenie Wszystkie programy > Akcesoria > Narzędzia systemowe > Defragmentator dysków . Następnie kliknij przycisk Defragmentuj teraz. Po zakończonej defragmentacji uruchom ponownie komputer i tym razem użyj Defragmentatora z Nortona.
Norton używa defragmentatora wbudowanego w system Windows.

Pozdrawiam

Mikołaj
Odpowiedz
#6
Ok wszystko jasne... Wyłączyłem kiedyś defragmentator z usług w przekonaniu, że jak mam nortonowski to nie potrzebuje... myliłem się i przy tym dowiedziałem, że symantec na łatwiznę poszedł z tym a kasę wziął za dodatkową funkcjonalnośćSmile
Moja Obstawa: Norton 360 20.2.0.19 + SpyShelter Premium + MBAM PRO
Browsunia: Mozilla Firefox + AdBlock PLUS + KeyScrambler PREMIUM
Przetrzymywacz passów: Norton 360 20.2.0.19
Cofajka: Hiren's Boot CD
Odpowiedz
#7
Defragmentację posiadają również pozostałe produkty Norton pod nazwą "Optymalizacja", która jest wykonywana automatycznie bądź z poziomu programu
Odpowiedz
#8
Witam, ja mam ten sam problem co kolega zakładający post z tą różnicą że nie nie mogę odpalić w żaden sposób tego defragmentatora systemowego, nie pojawia się żaden komunikat ani błąd, po prostu brak jakiegokolwiek działania. Proszę o pomoc bo nie wiem totalnie co mam zrobić. Kompa mam nowego i norton jest nawet oryginalny ale system już nie czy to może mieć coś wspólnego??
Odpowiedz
#9
Witaj Masło,

Sugerowałbym użycie narzędzia

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

, co do używania tej małej, ale bardzo pomocnej aplikacji. Potem kilkukrotnie uruchom usługę Live Update (będą wymagane restarty) , daj znać czy pomogło.

Pozdrawiam

Mikołaj
Odpowiedz
#10
Witam zainstalowałem NRnR tak jak w filmiku nie miałem z tym problemu. Jednak dalej nie mogę przeprowadzić optymalizacji dysku. W szczegółach tego problemu mogę się doczytać tylko że "dysk zarezerwowany przez system. Błąd- nie ukończono" Jakieś propozycje co z tym dalej robić??


Dodano: 07 cze 2013, 22:57

i defragmentator dysku ten systemowy z menu start\aplikacji\narzędzia systemowe dalej nie reaguje w żaden sposób
Odpowiedz
#11
Witaj Masło,

Dziękuję za wykonanie mojej rady. W takim razie oznacza to, że usługa Defragmentatora systemowego jest wyłączona. Czy masz konto administratora?

Aby rozwiązać problem:
Przejdź do start-->uruchom (Windows XP),lub (w Windows 7) kliknij start i wpisz w pasek wyszukiwania "Services.msc" (bez cudzysłowu), następnie kliknij enter.
Kolejnym krokiem, jest wyszukanie usługi Defragmentator Dysków na liście (kliknij D, w celu szybkiego odnalezienia). Po znalezieniu tej usługi umieścić typ uruchamiania na Ręczny.

Uruchom ponownie komputer, i sprawdź czy pomogło.

Pozdrawiam

Mikołaj
Odpowiedz
#12
zrobiłem tak jak pisałeś więc dziękuje za pomoc i do zobaczenia. Wszystko działa tak jak powinno
Odpowiedz
#13
W takim razie, cieszę się bardzo.Smile

Pozdrawiam

Mikołaj
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości