AVG - wysyłanie pliku z menu kontekstowego
#1
Witam mam taką drobną sprawę. AVG wykrywa mi wirusa w pliku gierki `Moorhuhn 3 DL`, gdzie tak naprawdę żadnego wirusa nie ma. W FAQ AVG opisane jest przesyłanie plików do analizy z menu kontekstowego `Przechowalni wirusów`:
Cytat: Gdy program AVG wykrywa plik na komputerze i uznaje za zainfekowany, przenosi go do Przechowalni Wirusów. Jeśli masz pewność, że plik jest prawidłowy i niezainfekowany, możliwe jest, że wykrycie było fałszywym alarmem.
Jeśli tak, postaramy się jak najszybciej wprowadzić poprawkę.
Niestety, fałszywe alarmy pojawiają się od czasu do czasu w każdym oprogramowaniu antywirusowym.

Aby rozwiązać problem, wyślij nam dany plik do analizy bezpośrednio z poziomu Interfejsu użytkownika AVG w następujący sposób:

Otwórz Interfejs użytkownika AVG.
Z menu Historia wybierz pozycję Przechowalnia wirusów.
Kliknij błędnie wykryty plik prawym przyciskiem myszy, a następnie z menu kontekstowego wybierz polecenie Wyślij do analizy.
Wpisz swój adres e-mail
Zatwierdź wprowadzone dane


W ten sposób plik zostanie wysłany do naszego laboratorium, gdzie przeprowadzimy wnikliwą analizę i poinformujemy Cię o jej wynikach.


Tylko, że w najnowszym AVG 2013 opcji `Wyślij do analizy` nie widzę. I pytanie jak to zrobić w tej wersji antywirusa ?
Odpowiedz
#2
Jedynie chyba przez tą strone

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#3
<!-- e --><a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a><!-- e --> temat wiadomości FALSE POSITIVE :-) Spróbuj najlepiej obu sposobów. Oczywiście o ile to nie jest żaden crack, bo jeśli jest to Avg będzie wykrywać.
Odpowiedz
#4
Cześć,

Obie opcje - formularz i mail na <!-- e --><a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a><!-- e --> są poprawne i obie dają ten sam efekt, plik trafia wprost do viruslabu.
W innym temacie już uprzedzałem, że rzadko przesyłane są szczegóły w odpowiedzi na zgłoszenie. W szczególnych przypadkach lub gdy potrzebna jest dodatkowa analiza, dodatkowe dane czy cokolwiek wtedy dostaniesz mail z prośbą o przekazanie dodatkowych informacji, które pomogą dokończyć analizę.
Odpowiedz
#5
Rozumiem.
Tydzień temu wysłane i czekam na razie dalej na poprawę.
Odpowiedz
#6
terr4 napisał(a):Rozumiem.
Tydzień temu wysłane i czekam na razie dalej na poprawę.


Jakby sprawa utknęła gdzieś i byłyby dalej problemy z false positive albo z usuwaniem infekcji to pisz do mnie na <!-- e --><a href="mailto:[email protected]">[email protected]</a><!-- e -->
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości