Shadow Defender - nowe wersje
Instalujesz na istniejącej i działającej wersji...nie musisz zatrzymywać programu. Program sam automatycznie wyłącza swój proces i serwis...wymaga restartu. Należy jeszcze pamiętać o poprawkach systemowych wymaganych w ostatniej wersji...ich numery w zależności od systemu są wskazane na stronie pobierania SD.
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
niestety na Windows 10 R3 również ta wersja u mnie po restarcie i wyjściu z shadow powoduje "blue screen". macie może jakieś rozwiązanie tego problemu ?
Odpowiedz
Wstaw MiniDump może coś z tego wyniknie.
Odpowiedz
(18.11.2017, 00:45)tachion napisał(a): Wstaw MiniDump może coś z tego wyniknie.

Załączyłem w załączniku spakowany w zip. 

pozdrawiam


Załączone pliki
.zip   111717-7953-01.zip (Rozmiar: 131,88 KB / Pobrań: 2)
Odpowiedz
Hmm
Kontrola błędów 0x7F zwykle występuje po zainstalowaniu wadliwego lub źle dobranego sprzętu (szczególnie pamięci) lub w przypadku awarii sprzętu.

Podwójny błąd może wystąpić, gdy stos jadra przepełni się. To przepełnienie występuje, gdy wiele sterowników jest podłączonych do tego samego stosu. Na przyklad, jesli dwa sterowniki filtru systemu plików są dołączone do tego samego stosu. Może i tez problem właśnie sterowników innych firm.

Musiałbyś posprawdzać pod tym kątem.
Odpowiedz
dzięki Tachion,
ale system świeży. dodatkowo testowałem na dwóch różnych sprzętach i wszystko się dzieje po wyjściu z shadow i ponownym uruchomieniu systemu. To wszystko na Windows 10 i już na prawdę nie pamiętam kiedy miałem jakikolwiek blue screen.

a jakie sterowniki mogą tu wchodzić ? na przykład ?
Odpowiedz
U mnie na Viście najnowsza wersja też coś spipcyła...tak przypuszczam sądząc po dziwnym dla mnie i niespodziewanym przy którymś starcie systemu (po wyjściu z wirtualizacji) sprawdzaniu dysku i plików systemowych, przy czym sprawdzenie nagle zwiesiło się na jakimś procencie, a ekran zaczął "nerwowo" migać. Nie dociekałem, co było przyczyną i po prostu przywróciłem system sprzed miesiąca ze starą wersją SD.
Teraz nic się nie dzieje, a ja czekam na lepsze czasy Smile
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
Wysłałem zgłoszenie do Tony z moim dump. mam nadzieję, że pomoże.

Pozdrawiam
Odpowiedz
Wersja 1.4.0.680 i lista zmian

Cytat:Version 1.4.0.680 - May 8, 2018
Fixed: An error message 'You Need to Format the Disk before You Can Use It' when enter/exit Shadow Mode.
New: Some GUI changes.

https://www.shadowdefender.com/history.html

Zmieniono ikonki SD (pulpit, zasobnik i okno programu) - teraz jest jak poniżej
   
"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz
Kurde jak ja nie lubie takich cukierkowych zmian...
Warstwy ochrony

1)Ograniczenie/blokowanie dostępu do danych/aplikacji
2)Odizolowanie i tworzenie osobnych baz danych/aplikacji
3)Kopia zapasowa systemu/ważnych danych.
4)Wykrywanie i kasowanie wirusów/złośliwych aplikacji.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości