Lekki i darmowy zestaw
#1
Witam wszystkich, to jest mój pierwszy post na tym forum.

Nie chciałem zaśmiecać forum, więc podpiąłem się pod temat, bo także szukam lekkiego, darmowego a zarazem dobrego pakietu ochronnego. Korzystam z laptopa dlatego ważne jest, aby nie obciążał procesora. Od jakiegoś czasu przeglądam portal ale jestem raczej laikiem w tych sprawach dlatego do końca nie jestem pewny.

- posiadany system operacyjny
Windows 7 x32

- zastosowanie komputera
Bankowość internetowa, zakupy, od czasu do czasu torrenty, portale społecznościowe, gg, skype, serfowanie po necie.

- specyfikacja komputera(opcjonalnie)
asus k50ij
Procesory Intel® Pentium® Dual Core T4200 : 2.0 GHz FSB 800MHz, 1M L2 Cache
Pamięć3GB

Wstępnie rozważam coś takiego: Avast - free,Private firewall - free, Spy Sweeper - free.

Czy takie połączenie będzie wystarczającą ochroną do użytku domowego? Czy wymienione softy nie będą się gryzły? Jak je najlepiej skonfigurować aby później nie męczyć się z pojawiającymi się non stop wiadomościami a także zrobić możliwie szczelną ochronę.

Private firewall wybrałem dlatego, że nie jest pazerny na pamięć. Jednak nie wiem jak jest z obciążeniem procka (ważna sprawa dla mnie). Chciałem Online Armour ale z tego co przeczytałem, to chyba strasznie zamula system i procesor. Spy Sweeper dlatego, że jest lekki i o ile wiem - skuteczny. Może jeszcze coś dodać albo inne sugestie, bo od tego wszystkiego już w głowie mi się pomieszałoSmile

Pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Malwarebytes i HitmanPro jako skan na żądanie.
Avast Free może być jak najbardziej, a jeśli to nie problem zainwestuj w wersję chociażby Pro - Sandbox i wirtualny pulpit.
Avast! 
Malwarebytes Anti-Malware
HitmanPro 
Odpowiedz
#3
Dokładnie Avast IS sam w zupełności wystarczy,dodatkowo chyba najlżejszy pakiet IS na rynku..
Avast! Internet Security v8.0.1482
Odpowiedz
#4
Najlżejszy jest Webroot
Avast! 
Malwarebytes Anti-Malware
HitmanPro 
Odpowiedz
#5
Twoja stara napisał(a):Najlżejszy jest Webroot