Start systemu - całe wieki:((
#1
Objawy zainfekowania:
Witam problem polega na uruchamianiu się systemu przez ok 20-25min. Problem pojawia się już na moim laptopie 3 raz i już nie mam siły. Za każdym razem instalowałem Win od nowa ale przecież to nie metoda a problem co jakiś czas powraca. Generalnie jest to Asus K52j z Win 7n 64b. Od pewnego dnia zaczął uruchamiać się bardzo długo na początek "Zaproszenie" przez Win później czarny ekran ok 15 mini na koniec pojawia się tapeta i po jakiś 10 min dobpiero komputer zaczyna normalnie pracować.

Wykonywane działania:
Jako system zabezpieczający posiadam AVG a dziś zainstalowałem próbną wersję TuneUp Utilities 2013 ale nic nie pomgło.
Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję

Logi:
OTL:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

EXTRAS

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
Pobierz Crystal Disk Info:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

zrób zrzut ekranu (Alt+PrntScreen), otwórz Paint, wciśnij Ctrl+V, zapisz i załącz do swojej kolejnej wiadomości.
Odpowiedz
#3
Zrzut z programu

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#4
To nie jest zrzut. Chodziło bardziej o screena z programu.
Odpowiedz
#5
Przepraszam nie wiedziałem że w takiej formie go umiściłem
Teraz powinno być ok


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#6
Odinstaluj:
TuneUp Utilities 2013 (ogólnie może więcej zaszkodzić jak polepszyć)
TuneUp Utilities Language Pack

RelevantKnowledge
VTransKr
Mozilla Maintenance Service
Akamai NetSession Interface
Bing Bar

Do OTL w okienko własne opcje skanowania skrypt wklej i wykonaj:

Kod:
:Services
RelevantKnowledge

:OTL
PRC - [2013-06-05 01:01:52 | 004,489,472 | ---- | M] (Akamai Technologies, Inc.) -- C:\Users\Geopunkt\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
PRC - [2013-04-04 23:23:35 | 000,162,072 | ---- | M] (TMRG,Inc.) -- C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe
PRC - [2013-04-04 23:23:34 | 003,396,888 | ---- | M] (TMRG,Inc.) -- C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=3: C:\Program Files (x86)\Google\Update\1.3.21.153\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@tools.google.com/Google Update;version=9: C:\Program Files (x86)\Google\Update\1.3.21.153\npGoogleUpdate3.dll (Google Inc.)
FF - HKEY_LOCAL_MACHINE\software\mozilla\Firefox\Extensions\\{C7AE725D-FA5C-4027-BB4C-787EF9F8248A}: C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\firefox [2013-07-26 07:21:53 | 000,000,000 | ---D | M]
O3:[b]64bit:[/b] - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (Bing Bar) - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - C:\Program Files (x86)\Microsoft\BingBar\7.1.391.0\BingExt.dll (Microsoft Corporation.)
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No CLSID value found.
O4 - HKCU..\Run: [Akamai NetSession Interface] C:\Users\Geopunkt\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe (Akamai Technologies, Inc.)
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoActiveDesktop = 1
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoActiveDesktopChanges = 1
O8:[b]64bit:[/b] - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000 File not found
[2013-09-03 16:49:36 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\ProgramData\{C4ABDBC8-1C81-42C9-BFFC-4A68511E9E4F}
[2013-08-30 23:41:35 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Geopunkt\AppData\Local\Akamai
@Alternate Data Stream - 222 bytes -> C:\ProgramData\Temp:E25BED53

:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]

:Files
C:\Windows\tasks\*.*

:Commands
[EMPTYTEMP]


Następnie uruchom OTLponownie i kliknij Skanuj . Przedstaw nowy log OTLoraz raport po wykonaniu.

Ściągnij program

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

kliknij skanuj i przedstaw raport z niego.
Odpowiedz
#7
Wykonałem wszystkie czynności ale niestety nic nie pomogłoSad
OTL po wykonaniu czynności:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

W załączniku załączam screena z Killera raportu nie chce mi "wypluć" ale jak w DETAILS jak rozwine SCAN RESULTS to niby wszystko z EVENT jest OK
Dodatkowo po powrocie (bo nie było mnie parę dni) po włączeniu komputera pojawił mi się komunikat : "ACMON Error. Failed to prepare Critical file. Chameleon Engine out of service"
Zgodnie z instrukcjami od Asusa zainstalowałem z płyty startoweji : Splendid Utility - ale nie wiem czy takie info jest przydatne.
Prosze pomóżcie bo już brak sił - coraz bardziej się skłaniam do przeinstalowaniu systemu ale mam nadzieje że tego unikne


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#8
Dysk twardy umiera, przenieś dane na inny dysk i wyczekuj jego śmierci.
PS Naprawdę nikt tego nie zauważył? :E
Odpowiedz
#9
krychu921 napisał(a):Dysk twardy umiera, przenieś dane na inny dysk i wyczekuj jego śmierci.
PS Naprawdę nikt tego nie zauważył? :E

Dokładnie na tamtym logu widać to bardzo dobrze, lepiej już zgrać wrażliwe dane.
Windows 10/11 Home x64 + Hard_Configurator + Windows Defender + router z firewall
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości