Do notatnika wklej:
Kod:
(Akamai Technologies, Inc.) C:\Documents and Settings\Drukarnia1\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Akamai\netsession_win.exe
(Microsoft) C:\Program Files\Yontoo\Y2Desktop.Updater.exe
(Yontoo LLC) C:\Documents and Settings\Drukarnia1\Dane aplikacji\Yontoo\YontooDesktop.exe
HKLM\...\Run: [] - [x]
HKCU\...\Run: [Akamai NetSession Interface] - C:\Documents and Settings\Drukarnia1\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Akamai\netsession_win.exe [4489472 2013-06-05] (Akamai Technologies, Inc.)
SearchScopes: HKCU - {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www1.delta-search.com/?q={searchTerms}&affID=119294&tt=gc_&babsrc=SP_ss&mntrId=843300241DEA24C6
HKCU\...\Policies\Explorer: []
CHR HomePage: hxxp://www1.delta-search.com/?affID=119294&tt=gc_&babsrc=HP_ss&mntrId=843300241DEA24C6
CHR RestoreOnStartup: "hxxp://www1.delta-search.com/?affID=119294&tt=gc_&babsrc=HP_ss&mntrId=843300241DEA24C6"
DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_31-windows-i586.cab
DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0031-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_31-windows-i586.cab
DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_31-windows-i586.cab
S3 SNTNLUSB; system32\DRIVERS\SNTNLUSB.SYS [x]
S1 SRTSP; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\NIS\1000000.07D\SRTSP.SYS [x]
S1 SRTSPX; \??\C:\WINDOWS\system32\drivers\NIS\1000000.07D\SRTSPX.SYS [x]
S3 NAVENG; \??\C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Norton\{0C55C096-0F1D-4F28-AAA2-85EF591126E7}\Norton\Definitions\VirusDefs\20080829.024\NAVENG.SYS [x]
S3 NAVEX15; \??\C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Norton\{0C55C096-0F1D-4F28-AAA2-85EF591126E7}\Norton\Definitions\VirusDefs\20080829.024\NAVEX15.SYS [x]
Zapisz jako
fixlist.txti umieść obok
FRST
Następnie w programie kliknij
Fix ,po wykonaniu pokaż raport.
Odinstaluj:
Akamai NetSession Interface Service
Yontoo 2.053
W Google Chrome,pasku adresów wklep
chrome//pluginskliknij po lewej wyłącz i włącz wtyczki.
Zamknij i uruchom przeglądarkę ponownie.
Ściągnij program
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
kliknij
Scani następnie
Clean
Pokaż raport.
Zresetuj hosts do poziomu domyślnego za pomocą tego programu:
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Zaznacz zgadzam się po lewej stronie następnie kliknij dalej.