SafeGroup

Pełna wersja: VIPRE Internet Security
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

lunaticdreams

Tak,ja mam tak jak ty i działa ok,a może rozwiązaniem na wsze problemy z aktualizacją jest kompletne odświeżenie baz?(completly refresh my definitions)
Sprawdzę czy to coś pomoże.
PS
Zrobiłem jak powiedziałeś i coś się ściagało i po czasie

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

ale teraz jak klikam na aktualizuj to pisze że niema nowszej bazy.Za jakiś czas dam znać czy automat działa

lunaticdreams

nie ma nowszej bazy bo pobrałeś wszystkieSmileSmileSmile

Eugeniusz

Ustawiłem automatyczne aktualizacje co godzinę. Teraz aktualizuje się automatycznie (chyba).
jaką macie aktualizację ostatnią?Bo moja to 5778 i nie jestem pewnien czy automat działa
Dozamet1 napisał(a):jaką macie aktualizację ostatnią?Bo moja to 5778 i nie jestem pewnien czy automat działa


Na stronie programu masz:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



Current Definition: 5781 (Mar 7, 2010)
Dzięki.To czyli automat nie działa .Szkoda

lunaticdreams

szukałem na forum sunbelta waszego problemu z aktualizacjami ale nikt o tym nie pisze,u mnie działają dobrze aktualizacje.GrinGrinGrinGrin
Może Firewall Viper blokuje heGrinWink
Który proces Viper odpowiada za automatyczne aktualizację?

lunaticdreams

U mnie Vipre ma 3 procesy,który odpowiada za aktualizację to nie wiem,napisz do nich
Już napisałem na Live Chat i czekam na odpowiedż

lunaticdreams

A połączyłeś się z konsultantem?
A może spróbujcie zmienić strefę czasową na USA w waszych komputerach.. Podobny problem miałem kiedyś z innym softem i aktualizacje działały ale z opóźnieniem.. Smile może i tu występuje podobny problem..
lunaticdreams napisał(a):A połączyłeś się z konsultantem?

Wiesz trochę ten chat dziwny.Wpisałem mail,imię i opisałem mój problem i cały czas kręci się kółko jakby się z czym nadal łaczyło

lunaticdreams

Bo to czat,musisz poczekać nakonsultanta,tylko katori u nich czas jestTongue

nie wiem czy działają oni 24 h
Chyba nie działa 24h bo teraz mnie wywala ze strony chat
Nie wiem jak oni działają...wysłałem prośbę o reset klucza w sobotę...i drugi raz dzisiaj o świcieTongue...i cipa blada-żadnej odpowiedzi...
BTW.Na ten adres się wysyła : "[email protected]" ?
Ogólnie rzecz biorąc to dopiero teraz pewnie przeczytają twoją prośbę bo pewnie w sobotę i niedzielę support nie pracuje Tongue

lunaticdreams

Tutaj meir się wysyła

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


wypełniasz i wysyłasz,czekasz chwilę na potwierdzenie(jak nie dostaniesz lecisz z innego meila)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26