martini napisał(a):A może spróbujcie zmienić strefę czasową na USA w waszych komputerach.. Podobny problem miałem kiedyś z innym softem i aktualizacje działały ale z opóźnieniem.. może i tu występuje podobny problem..
Bardzo możliwe.
lunaticdreams napisał(a):Tutaj meir się wysyła
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
wypełniasz i wysyłasz,czekasz chwilę na potwierdzenie(jak nie dostaniesz lecisz z innego meila)
No i kiszka...wysłałem z trzech różnych maili...i dziady nie odpisały
u mnie jak wysyłałem pliki do vipre to bardzo szybko odpowiadali
Meir, Sunbelt Software ma siedzibę w Tampie, na Florydzie.Tam jest teraz 10 rano.Wyluzuj trochę, odpiszą , jak się obudzą
To porządna firma, support mają rdzennie amerykański(też na Florydzie). Nie to co inne "szanowane" firmy, w Indiach czy Bangladeszu
Ogólnie Vipre coś u mnie szaleje. Moduł od reklam blokuje na przyklad nonsensopedię i rzadko kiedy jakąś prawdziwą reklamę.
u mnie ładnie reklamy blokuje.Najwyżej go wyłącz
lunaticdreams napisał(a):Potwierdzenie dostałeś?
Dostałem na każdego z 3 maili takie potwierdzenie:
"This is an automatic email confirming your request to be contacted
by Sunbelt Software. The information you submitted has been sent to the
Privacy department. They will be contacting you shortly!
Thank you,
Sunbelt Software
Jeśli otrzymałeś potwierdzałkę to czekaj spokojnie na odpowiedz.........
W moim przypadku Treść meila do nich brzmiała tak
Hi,can you blalalalalalalalalalalalalalalala................
oczywiście podałem im serial który chcę zresetować.
To ja napisałem ta samo
I jak tam wasze aktualizacje?Dalej Problematish?
Dzisiaj chyba sam się zaktualizował (?).
ja tam nie mam z aktualizacjami problemów.Programik naprawdę dobry
mi sam co jakiś czas się aktualizuje i wszystko jest ok.
krzysiekx napisał(a):mi sam co jakiś czas się aktualizuje i wszystko jest ok.
U mnie też bez problemów
Ja chyba sprobuje na samym AV i do tego cały pakiet Comodo bez ich AV
ps
I jakMeir przysłali ci ten nowy klucz w końcu?
A ja sobie dodałem do Vipre DefenseWalla i wszystko działa jak należy. Z czystego lenistwa nie chciało mi się istalować DW, lecz ostatnio prawie złapałem rogue i brakowało mi testowania - wolę nie ryzykować robiąc to bez DW, a nóż widelec coś się stanie i klops.
ja mam dw i vipre av
EDIT:
"No, I mean a license for VIPRE would work for any version of VIPRE aside from VIPRE Premium which is considered a different product because it also includes the firewall. A license for SPF would work for any version of SPF.
Basically, a license for a product would work for any version of that product. A license for one product would not work in other products."
Według tego co napisał Nick Klucz z VipreAV powinien działać z Vipre Premium i na odwrót bez żadnego resetowania...............może tyczy się to"normalnych"licencji a nie Twitterowych.........
Dozamet1 sprawdz na forum bo ci odpisali
Meir sprawdz pocztę i PW
Dozamet1 napisał(a):Ja chyba sprobuje na samym AV i do tego cały pakiet Comodo bez ich AV
ps
I jakMeir przysłali ci ten nowy klucz w końcu?
Przysłali...ale przy wydatnej pomocy Pana Lunatica