SafeGroup

Pełna wersja: Pomóżcie zidentyfikować i usunąć
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć. Jestem nowicjuszką, jesli chodzi o kwestie identyfikowania i usuwania zlosliwego oprogramowania, dlatego bede wdzieczna za wasza pomoc i wiedze w ww.temacie. Na moim pc zadomowil sie jakis wir-nie wiem co to dokladnie moze byc, poniewaz avast nie wykryl zadnego zagrozenia (jedyne ostrzezenie, to ze nie mogl zeskanowac pliku C:\\WINDOWS\winstart.bat-niedostepny), wszelkie skanery online równiez nic nie pokazaly.Wirus pojawia sie od czasu do czasu, co chyba jest dziwne-towarzyszy temu pojawianie sie samoistnie piszacej sie litery ssssssss (w duzym zwielokrotnieniu) np. przy odpaleniu gg lub przez iexplorer googla, czasami podswietlaja sie na przemian ikony na pulpicie lub w trakcie pisania tekstu do wyrazow wskakuje wspomniane "s".Nie mam pojecia co to moze byc-myslalam, ze to rundl32.exe, ale otwierajac menedzera nie widze takiego procesu, nie widze tez nic innego co byloby podejrzane-dziwi mnie tez to, ze to ssss czasami sie pojawia, a czasmi wszystko zachowuje sie ok.Zauwazylam, ze takie "zachowanie" znika po jakimkolwiek zeskanowaniu online, ale pozniej problem powraca.Licze na jakakolwiek pomoc, bo sama niestety nic juz nie wymysle.Dziekuje Smile
Skan Hitman Pro + MBAM polecam - Hitmana nie trzeba nawet instalować po prostu uruchamiasz i skanujesz - jeżeli wykryje tylko pliki cookie to zakończ program ponieważ jak naciśniesz Dalej to aktywuje się licencja a przy plikach cookie jest to nieopłacalne (skan jest darmowy ale przy usuwaniu uruchomi się licencja 30 dniowa) - a przy MBAM musisz go zainstalować i zaktualizować (wyskoczy monit o okres próbny - zignoruj ponieważ wersja darmowa służy do skanowania i usuwania - wersja płatna działa w czasie rzeczywistym ale nam chodzi tylko o skan) Wink