Prośba o sprawdzenie logów - Wersja do druku +- SafeGroup (https://safegroup.pl) +-- Dział: Bezpieczeństwo (https://safegroup.pl/forum-10.html) +--- Dział: Pomoc po zainfekowaniu (https://safegroup.pl/forum-5.html) +--- Wątek: Prośba o sprawdzenie logów (/thread-7592.html) |
Prośba o sprawdzenie logów - wojtek z - 20.11.2013 Objawy zainfekowania: Windows XP wyłącza się sam albo w trakcie skanowania dysku w poszukiwaniu wirusów, albo przy uruchamianiu windowsa Wykonywane działania: Komputer ma eset nod 32, skanowany był combofixem, spybotem, adwcleaner, mbam. To co powykrywało, usunięto, ale problem został. Dodam też, że przez ten problem utworzyłem na nowo partycję i nowego xpka wgrałem. Problem pozostał. Logi: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Z góry dzięki za pomoc. Dodano: 20 lis 2013, 7:20 dodaję jeszcze addition.txt : [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Re: Prośba o sprawdzenie logów - tachion - 20.11.2013 Do notatnika wklej: Kod: S3 catchme; \??\C:\DOCUME~1\w\USTAWI~1\Temp\catchme.sys [x] Zapisz jako fixlist.txti umieść obok FRST Następnie w programie kliknij Fix ,po wykonaniu pokaż raport. Ściągnij program [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] kliknij skanuj i przedstaw raport z niego.Ściągnij program CrystalDiskInfo [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Zainstaluj i wykonaj screenshota z programu np.poleceniem Alt+Print Screen otwórz painta wklej do niego i zapisz na pulpicie,zrzut wklej na forum. Re: Prośba o sprawdzenie logów - wojtek z - 21.11.2013 fixlog: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] tdss: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Proszę. Re: Prośba o sprawdzenie logów - tachion - 21.11.2013 Zrób defragmentacje dysku i sprawdź czy komunikat zniknie,sprawdź jeszcze programie hd tune [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] z opcji error scanRe: Prośba o sprawdzenie logów - wojtek z - 23.11.2013 po defragmentacji w crystaldisk bez zmian. HDtune załączam: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] i jeszcze screen z hdtune w załączniku. zeskanowałem dysk do końca i już więcej błędów nie było. Re: Prośba o sprawdzenie logów - tachion - 23.11.2013 Lepiej zacznij wykonywać kopie danych na inny nośnik,czeka cię zerowanie dysku. [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Re: Prośba o sprawdzenie logów - wojtek z - 25.11.2013 ok tylko czy przeniesienie danych na inną partycję na tym samym twardzielu nie wchodzi w grę? Re: Prośba o sprawdzenie logów - tachion - 26.11.2013 Na inny dysk musisz przenieść. |