Prośba o sprawdzenie logów
#1
Objawy zainfekowania:
Windows XP wyłącza się sam albo w trakcie skanowania dysku w poszukiwaniu wirusów, albo przy uruchamianiu windowsa

Wykonywane działania:
Komputer ma eset nod 32, skanowany był combofixem, spybotem, adwcleaner, mbam. To co powykrywało, usunięto, ale problem został. Dodam też, że przez ten problem utworzyłem na nowo partycję i nowego xpka wgrałem. Problem pozostał.

Logi:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Z góry dzięki za pomoc.


Dodano: 20 lis 2013, 7:20

dodaję jeszcze addition.txt :

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#2
Do notatnika wklej:

Kod:
S3 catchme; \??\C:\DOCUME~1\w\USTAWI~1\Temp\catchme.sys [x]
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PEVSystemStart => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\procexp90.Sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Wdf01000.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\PEVSystemStart => ""="Service"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\procexp90.Sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Wdf01000.sys => ""="Driver"


Zapisz jako fixlist.txti umieść obok FRST
Następnie w programie kliknij Fix ,po wykonaniu pokaż raport.

Ściągnij program

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

kliknij skanuj i przedstaw raport z niego.


Ściągnij program CrystalDiskInfo

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Zainstaluj i wykonaj screenshota z programu np.poleceniem Alt+Print Screen otwórz painta wklej do niego i zapisz na pulpicie,zrzut wklej na forum.
Odpowiedz
#3
fixlog:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


tdss:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



Proszę.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#4
Zrób defragmentacje dysku i sprawdź czy komunikat zniknie,sprawdź jeszcze programie hd tune

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

z opcji error scan
Odpowiedz
#5
po defragmentacji w crystaldisk bez zmian. HDtune załączam:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


i jeszcze screen z hdtune w załączniku. zeskanowałem dysk do końca i już więcej błędów nie było.


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#6
Lepiej zacznij wykonywać kopie danych na inny nośnik,czeka cię zerowanie dysku.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Odpowiedz
#7
ok tylko czy przeniesienie danych na inną partycję na tym samym twardzielu nie wchodzi w grę?
Odpowiedz
#8
Na inny dysk musisz przenieść.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości