01.09.2016, 20:20
Wieszanie się poczty (outlook)
|
02.09.2016, 20:19
Jaki klient pocztowy ? Mam się domyśleć.
Możesz przywrócić system też z tego dnia w którym było wszystko ok. Źle odinstalowany Geswall, widoczna nieaktywna usługa która wywołuje błąd
02.09.2016, 20:24
(outlook) --->> temat
Spróbuje bo na pewno jest kopia zapasowa - była robiona po zainstalowaniu Windowsa - chyba musiałbym instalować od nowa programy jak się nie myle. Możliwe że to wina nieaktywnej usługi Geswall - jak ją usunąć ? Ta usługa to gswserv ? Najpierw jeszcze skrypt.
Do notatnika wklej i zapisz jako fixlist.txt Kod: CloseProcesses: Zapisany skrypt umieść obok ściągniętego programu FRST Następnie w programie kliknij Napraw. Po wykonaniu pokaż raport z tego działania. Po tym uruchom cmd jako administrator i wpisz sfc /scannow restart
02.09.2016, 20:51
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Po tym uruchom cmd jako administrator i wpisz sfc /scannow restart - zero błędów a więc nadal to samo ?
Odinstaluj pakiet Microsoft Office Enterprise 2007 i zainstaluj jeszcze raz, rozumiem że jest to oryginał
02.09.2016, 20:56
A sprawdziłem i tak jak zawsze normalnie się uruchamia ale jak chce przeczytać 1 wiadomość to brak odpowiedzi (przez 5-10 sekund), gdy przechodzę do 2-ej tak samo ...
02.09.2016, 20:58
patrz wyżej
5-10 sekund a po tym co następuje ?
02.09.2016, 20:59
na 5-10 sekund się wiesza czyli brak odpowiedzi
02.09.2016, 21:05
po tym czasie działa normlnie tak ?
02.09.2016, 21:10
tak jak się zostaje w tej wiadomości gdy przechodzę do innej to tak samo się zamraża czyli brak odpowiedzi
02.09.2016, 21:13
Cóż, czyli tak jak napisałem odinstaluj i zainstaluj jeszcze raz, lub zainstaluj nowszą wersję.
02.09.2016, 21:19
dobra
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości