07.03.2010, 09:36
Tak,ja mam tak jak ty i działa ok,a może rozwiązaniem na wsze problemy z aktualizacją jest kompletne odświeżenie baz?(completly refresh my definitions)
VIPRE Internet Security
|
07.03.2010, 09:36
Tak,ja mam tak jak ty i działa ok,a może rozwiązaniem na wsze problemy z aktualizacją jest kompletne odświeżenie baz?(completly refresh my definitions)
07.03.2010, 09:43
Sprawdzę czy to coś pomoże.
PS Zrobiłem jak powiedziałeś i coś się ściagało i po czasie [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] ale teraz jak klikam na aktualizuj to pisze że niema nowszej bazy.Za jakiś czas dam znać czy automat działa
07.03.2010, 10:01
nie ma nowszej bazy bo pobrałeś wszystkie
07.03.2010, 16:05
Ustawiłem automatyczne aktualizacje co godzinę. Teraz aktualizuje się automatycznie (chyba).
07.03.2010, 16:12
jaką macie aktualizację ostatnią?Bo moja to 5778 i nie jestem pewnien czy automat działa
07.03.2010, 16:17
Dozamet1 napisał(a):jaką macie aktualizację ostatnią?Bo moja to 5778 i nie jestem pewnien czy automat działa Na stronie programu masz: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] Current Definition: 5781 (Mar 7, 2010)
Realtime: Sandboxie + Windows Firewall Control + NoVirusThanks EXE Radar Pro
Web browser: Firefox + Ghostery + NoScript Password Manager: S10 Password Vault PL Recovery: Rollback Rx
07.03.2010, 16:21
Dzięki.To czyli automat nie działa .Szkoda
07.03.2010, 16:29
szukałem na forum sunbelta waszego problemu z aktualizacjami ale nikt o tym nie pisze,u mnie działają dobrze aktualizacje.
07.03.2010, 16:44
Może Firewall Viper blokuje he
08.03.2010, 06:46
Który proces Viper odpowiada za automatyczne aktualizację?
08.03.2010, 07:17
U mnie Vipre ma 3 procesy,który odpowiada za aktualizację to nie wiem,napisz do nich
08.03.2010, 07:22
Już napisałem na Live Chat i czekam na odpowiedż
08.03.2010, 07:32
A połączyłeś się z konsultantem?
08.03.2010, 07:33
A może spróbujcie zmienić strefę czasową na USA w waszych komputerach.. Podobny problem miałem kiedyś z innym softem i aktualizacje działały ale z opóźnieniem.. może i tu występuje podobny problem..
08.03.2010, 07:39
lunaticdreams napisał(a):A połączyłeś się z konsultantem? Wiesz trochę ten chat dziwny.Wpisałem mail,imię i opisałem mój problem i cały czas kręci się kółko jakby się z czym nadal łaczyło
08.03.2010, 08:03
Bo to czat,musisz poczekać nakonsultanta,tylko katori u nich czas jest
nie wiem czy działają oni 24 h
08.03.2010, 08:08
Chyba nie działa 24h bo teraz mnie wywala ze strony chat
08.03.2010, 11:35
Nie wiem jak oni działają...wysłałem prośbę o reset klucza w sobotę...i drugi raz dzisiaj o świcie...i cipa blada-żadnej odpowiedzi...
BTW.Na ten adres się wysyła : "[email protected]" ?
Norton Internet Security 2015 + GeSWall Pro
08.03.2010, 12:22
Ogólnie rzecz biorąc to dopiero teraz pewnie przeczytają twoją prośbę bo pewnie w sobotę i niedzielę support nie pracuje
Realtime: Sandboxie + Windows Firewall Control + NoVirusThanks EXE Radar Pro
Web browser: Firefox + Ghostery + NoScript Password Manager: S10 Password Vault PL Recovery: Rollback Rx |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|