VIPRE Internet Security
Tak,ja mam tak jak ty i działa ok,a może rozwiązaniem na wsze problemy z aktualizacją jest kompletne odświeżenie baz?(completly refresh my definitions)
Odpowiedz
Sprawdzę czy to coś pomoże.
PS
Zrobiłem jak powiedziałeś i coś się ściagało i po czasie

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

ale teraz jak klikam na aktualizuj to pisze że niema nowszej bazy.Za jakiś czas dam znać czy automat działa
Odpowiedz
nie ma nowszej bazy bo pobrałeś wszystkieSmileSmileSmile
Odpowiedz
Ustawiłem automatyczne aktualizacje co godzinę. Teraz aktualizuje się automatycznie (chyba).
Odpowiedz
jaką macie aktualizację ostatnią?Bo moja to 5778 i nie jestem pewnien czy automat działa
Odpowiedz
Dozamet1 napisał(a):jaką macie aktualizację ostatnią?Bo moja to 5778 i nie jestem pewnien czy automat działa


Na stronie programu masz:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]



Current Definition: 5781 (Mar 7, 2010)
Realtime: Sandboxie + Windows Firewall Control + NoVirusThanks EXE Radar Pro
Web browser: Firefox + Ghostery + NoScript
Password Manager: S10 Password Vault PL
Recovery: Rollback Rx
Odpowiedz
Dzięki.To czyli automat nie działa .Szkoda
Odpowiedz
szukałem na forum sunbelta waszego problemu z aktualizacjami ale nikt o tym nie pisze,u mnie działają dobrze aktualizacje.GrinGrinGrinGrin
Odpowiedz
Może Firewall Viper blokuje heGrinWink
Odpowiedz
Który proces Viper odpowiada za automatyczne aktualizację?
Odpowiedz
U mnie Vipre ma 3 procesy,który odpowiada za aktualizację to nie wiem,napisz do nich
Odpowiedz
Już napisałem na Live Chat i czekam na odpowiedż
Odpowiedz
A połączyłeś się z konsultantem?
Odpowiedz
A może spróbujcie zmienić strefę czasową na USA w waszych komputerach.. Podobny problem miałem kiedyś z innym softem i aktualizacje działały ale z opóźnieniem.. Smile może i tu występuje podobny problem..
Odpowiedz
lunaticdreams napisał(a):A połączyłeś się z konsultantem?

Wiesz trochę ten chat dziwny.Wpisałem mail,imię i opisałem mój problem i cały czas kręci się kółko jakby się z czym nadal łaczyło
Odpowiedz
Bo to czat,musisz poczekać nakonsultanta,tylko katori u nich czas jestTongue

nie wiem czy działają oni 24 h
Odpowiedz
Chyba nie działa 24h bo teraz mnie wywala ze strony chat
Odpowiedz
Nie wiem jak oni działają...wysłałem prośbę o reset klucza w sobotę...i drugi raz dzisiaj o świcieTongue...i cipa blada-żadnej odpowiedzi...
BTW.Na ten adres się wysyła : "[email protected]" ?
Norton Internet Security 2015 + GeSWall Pro
Odpowiedz
Ogólnie rzecz biorąc to dopiero teraz pewnie przeczytają twoją prośbę bo pewnie w sobotę i niedzielę support nie pracuje Tongue
Realtime: Sandboxie + Windows Firewall Control + NoVirusThanks EXE Radar Pro
Web browser: Firefox + Ghostery + NoScript
Password Manager: S10 Password Vault PL
Recovery: Rollback Rx
Odpowiedz
Tutaj meir się wysyła

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


wypełniasz i wysyłasz,czekasz chwilę na potwierdzenie(jak nie dostaniesz lecisz z innego meila)
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości