31.10.2014, 17:38
Czy w polskiej wersji jest już build 18.17?
BitDefender Internet Security
|
31.10.2014, 17:38
Czy w polskiej wersji jest już build 18.17?
05.11.2014, 17:13
U mnie też chrome nie działał. Wyłączenie ssl nie pomogło, pomogło dopiero dodanie chrome.exe do wyjątków w antywirusie.
05.11.2014, 18:06
Arteey napisał(a):Czy w polskiej wersji jest już build 18.17?Jeśli się nie mylę to jeden w tył czyli 18.16 lub nawet 18.15.
Ελευθερία ή θάνατος
05.11.2014, 18:32
A gdzie można sprawdzić jaką się ma wersję?
05.11.2014, 21:28
rogacz napisał(a):A gdzie można sprawdzić jaką się ma wersję? Jeśli dobrze pamiętam to na tym co zaznaczone kliknij i tam powinno być About czy coś takiego kliknij i zobaczysz . [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Ελευθερία ή θάνατος
05.11.2014, 23:04
Niestety tam nic takiego niema.
06.11.2014, 08:54
Kliknij prawym przyciskiem myszy na ikonę programu na pasku zadań i otwórz informacje o programie .
06.11.2014, 11:43
A tzw. o programie.
Zgodnie z tym mam wersję 18.14.0.1088 Jak uaktualnić na nowszą? Przez normalny update? Czy ściągnięcie nowszej i ręczną instalację?
16.11.2014, 09:26
Jak dla mnie to najlepszy pakiet do zabezpieczenia z wielu przetestowanych , naprawdę ma bardzo wysoką skuteczność w odróżnieniu do innych pakietów które potrafią wpuszczać śmieci .
16.11.2014, 16:41
Może ktoś wie kiedy dystrybutor zaktualizuje soft do nowszej wersji bo angielska wersja to już 18.19.0.1345?
16.11.2014, 23:11
Należałoby u nich pytać... raczej się jednak nie śpieszą.
Znacznie lepszym wyjściem było i jest instalowanie wersji angielskiej - fixy przy BitDefenderze mają ogromne znaczenie. Klucze powinny pasować, więc...
18.11.2014, 09:05
Nie wiem czy tylko ja mam takie szczęście, ale już drugi raz, kiedy chciałem spróbować zainstalować Bitdefendera zaciął się on podczas instalacji. Co ciekawe, mimo że pasek postępu pokazywał 27% po pewnym czasie pojawił się on w pasku narzędziowym i działał w tle tak jakby nic sie nie stało. Mimo to okienko instalacyjne uparcie stało na 27% i nie chciało się nawet zminimalizować. Poprzednim razem, jakieś 2-3 miesiące temu miałem identyczny problem. Zauważyłem występuje on tylko przy korzystaniu z instalki którą wysyła Bitdefender po uzyskaniu klucza promocyjnego.
Dodatkowo pozostawił po sobie pełno śmieci, wyłączył Windows Defendera którego nie mogłem włączyć nawet po odinstalowaniu programu i dodał jakieś dziwne pliki do autostartu. Screen tutaj - [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] .
18.11.2014, 09:16
@hivonzooo
odinstalowałeś poprzedni program zabezpieczający odpowiednio? Jeżeli zostało coś po innym antywirusie lub security to może tak się dziać. Odinstaluj Bitdefender programem do deinstalacji: [Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] , przeczyść np. ccleaner, usuń z dysku C foldery Bitdefender. Użyj programu AppRemover:[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] do sprawdzenia czy nie ma innych pozostałości po programach zabezpieczających, a następnie zainstaluj Bitdefender ponownie powinno być dobrze.Pozdrawiam Jacek
18.11.2014, 13:59
To nie był pierwszy raz. System jest praktycznie czysty, ponieważ jakiś miesiąc/dwa temu wymieniałem dysk i korzystałem tylko z Windows Defendera. Potem zachęcony nową wersją zainstalowałem Webroota. Po chwili się go jednak pozbyłem a w zeszłym tygodniu chciałem dać drugą szansę Bitdefenderowi. Wcześniejszy problem wystąpił jeszcze przed zmianą dysku, więc wina nie leży po mojej stronie. Znam Ccleanera i inne wymienione przez Ciebie programy, sam pakiet odinstalował się poprawnie ponieważ w trakcie nie wystąpiły żadne błędy. Użyłem też Everything i pousuwałem pozostałości w folderach. Przywróciłem Windows Defendera do pracy po wpisaniu komendy sfc /scannow. Odpaliłem jeszcze przed chwilą dla pewności ten program do usuwania od Bitdefendera, ale i tak kończy się to ciągłym powtarzaniem tej samej operacji - niby coś usuwa, prosi o dostęp przez zapore i potem od nowa. W kółko chciał usuwać coś czego nie ma. Najwyraźniej mam pecha ponieważ każdy program antywirusowy, poza WD powoduje błędy.
18.11.2014, 15:55
@hivonzoo
coś jest z twoim systemem nie tak, na Windows 8lub 8.1 chodzi praktycznie każdy antywirus wiec nie powinno być problemu z zainstalowaniem jakiegokolwiek programu czy pakietu zabezpieczającego. Pozdrawiam Jacek
18.11.2014, 17:46
Chodzić chodzi, ale wiele firm ma problemy z przystosowaniem swoich produktów do tego systemu. Ot, taki Webroot dla przykładu. Niemożliwym jest żebym miał cokolwiek pomieszane w systemie, jeśli jedyne co mam zainstalowane, poza przegladarka i grami ze steam/origin, to programy typu Ccleaner, CristalDisk czy SumatraPDF.
06.12.2014, 01:33
Takie chamskie pytanie - system legalny? Wgrałeś wszystkie małe i "duże" aktualizacje?
14.12.2014, 09:16
Widze że u mnie Bitdefender Internet Security 2015 64bit w polskiej wersji językowej zaktualizował sie do wersji 18.19.
20.12.2014, 14:16
Nowa wersja 18.20 wydana parę dni temu
Cytat:Hello,
21.12.2014, 00:35
Wreszcie mi na tej wersji normalnie dziennik zdarzeń działa.
Co prawda jedno mnie drażni - jak podczas skanowania wykryje np. 5 zagrożeń - każde wrzuca do dziennika oddzielnie. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|