Błąd połączenia z ekranem zewnętrznym
#1
Cześć! 

Z góry przepraszam jeśli wrzucam temat w złym dziale. 

Problem polega na tym że mam problem z połączeniem laptopa Lenovo 510-5isk z Telewizorem Samsung UE55RU7472 SMART TV.  Laptop jak i TV połączone są przez sieć WIFI(tą samą), połączenie działa na telewizorze (netflix/youtube bez problemu(tv zaktualizowany)). Co do laptopa to zaktualizowałem wszystko co było możliwe (karty sieciowe,system itd.), system win 10. Jednak przy próbie połączenia się z tv wyskakuje na telewizorze komunikat " Prośba o połączenie z XXX nie powiodła się. Spróbuj podłączyć ponownie za pomocą urządzenia mobilnego." Oczywiście próba połączenia była zaakceptowana. Pisałem z pomocą do Samsung'a ale uważają że to nie jest problem telewizora. 
Połączenie przez kabel HDMI działa jednak jest dla mnie utrudnieniem w 21 wieku Smile 

Korzystam z usług Vectry.  Może to jakieś ustawienia sieciowe są problemem ? 
Modem : Technicolor , model : CGA2121 . 

Nie wiem jak sprawdzić czy mój laptop obsługuje technologię Miracast . Wydawało mi się że jak mam w centrum powiadomień aktywną opcje połączenia oraz wyświetlania i wykrywa mi sprzęt to jest adekwatne. 

Dodam że gdy klikam połącz i wybiore swój TV to mam taki mały przeskok ekranu, prawie nie zauważalny 
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Błąd połączenia z ekranem zewnętrznym - przez Czacha - 17.01.2020, 19:57

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości