Defense nie poznaje pliku explorer.exe ?
#1
Witam, pytanie zadałem na oficjalnym forum Comodo dwa dni temu, cisza, wygląda jak opuszczone. Może tutaj ktoś się wypowie?

" Jestem nowym użytkownikiem Comodo. Skonfigurowany wg tematu: ''Optymalna konfiguracja Comodo Internet Security Premium."
Zauważyłem że plik "c:\windows\explorer.exe" jest limitowany, nierozpoznany. Czemu tak? Czasami wyskakuje okienko z alertem czy zezwolić mu na coś, daje raz tak, raz tak. Nic się nie zmienia.
Dodatkowo w KillSwitch proces ten jest podświetlony na szaro a ocena "FLS.Unknow".
"

Zmieniło się tyle że już nie wyskakuje alert z pytaniem o pozwolenie.

System oryginalny XP, jakiś czas temu miałem problemy i chyba skopiowałem plik explorer.exe z CD systemu. Po czym zrobiłem przywracanie systemu bo to nie rozwiązało moich kłopotów. Nie wiem czy to coś ma do rzeczy ale lepiej wspomnieć.
System jest czysty.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Defense nie poznaje pliku explorer.exe ? - przez e5200OC - 31.01.2012, 19:57

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości