31.08.2012, 16:44
Cześć,
Anonsuję Wam dobrą nowinę!
Emsisoft nieśmiało wkracza do Polski i właśnie mnie wskazał na oficjalnego country managera. Uważałem od samego początku, że w naszym kraju taka firma musi zaistnieć i oto w końcu się stało.
Co to oznacza? To pierwszy etap zaistnienia Emsisoftu w naszym kraju. Oby należał do udanych.
Zadawajcie pytania śmiało
Anonsuję Wam dobrą nowinę!
Emsisoft nieśmiało wkracza do Polski i właśnie mnie wskazał na oficjalnego country managera. Uważałem od samego początku, że w naszym kraju taka firma musi zaistnieć i oto w końcu się stało.
Co to oznacza? To pierwszy etap zaistnienia Emsisoftu w naszym kraju. Oby należał do udanych.
- Czy to oznacza że powstaje Emsisoft Polska?
Nie. Emsisoft ma zupełnie inny system partnerski i czegoś takiego nie planuję. Za swoją pracę nie zamierzam otrzymywać ani złotówki - dla mnie najważniejsze jest zdobycie doświadczenia i poprawienie jakości usług Emsisoftu w Polsce.
- Czy ceny się zmienią?
Nie, wciąż pozostaną na niezmienionym poziomie. Wszystkie ceny są obliczane na podstawie aktualnego kursu euro w Polsce, po doliczeniu promocji (-50% normalnej ceny). Można liczyć na ciekawe rabaty
- Polska strona?
Jest w trakcie przygotowywania. Dostępna jest pod adresem[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
- Metody kontaktu?
Oficjalna skrzynka pocztowa: poland[małpa] emsisoft.com
Polskie subforum:[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Można też pisać bezpośrednio do mnie tutaj
- A co z polskim departamentem w Centrum Pomocy Klienta?
Z pewnych względów nie można było utworzyć. Jednakże w najbliższej przyszłości taki departament powinien powstać (zależy to od liczby zgłoszeń z Polski).
Zadawajcie pytania śmiało