90% zhakowanych gier zawiera malware - raport AVG
#1
2 kwietnia AVG opublikowało interesujący raport potwierdzający właściwie znany od dawna fakt, że pobierane z sieci zhakowane oprogramowanie -w tym przypadku gry - to źródło infekcji przede wszystkim. Wyniki oparto na badaniu zawartości linkowanych plików na serwisach FilesTube i FileCrop , a poszukiwanym docelowo programem była popularna gra Diablo. Wnioski pa zanalizowaniu pobranych gier były zatrważające

Ponad 90% pobranych plików zawierało malware lub fragment niebezpiecznego kodu

W artykule pokuszono się o pewną spekulację...skoro ilość grających w pięć tylko najbardziej popularnych gier sieciowych na świecie - World of Warcraft, League of Legends, Runescape, World of Tanks i Minecraft- szacuje się na ok. 330 milionówi zakładając wg bardzo ostrożnych szacunków, że tylko 0,1% korzysta z takich źródeł, to otrzymujemy liczbę 330 tysięcygraczy potencjalnie już z zainfekowanymi systemami, którzy narażają siebie i swoje dane oraz wszystkich innych, którzy mają styczność z ich komputerami. Poniżej fragment listy zainfekowanych linków

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Źródło

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
90% zhakowanych gier zawiera malware - raport AVG - przez ichito - 18.04.2013, 04:21

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości