Hosts Block - blokowanie niebezpiecznych adresów/stron
Na Wildesrach pokazał się wątek na temat prywatnego projektu jednego z uzytkowników (Brocke) - program nazwano po prostu Hosts Block i jego nazwa właściwie mówi wszystko na temat funkcji programu. Autor tak opisuje aplikację

Cytat:I've created an app that uses malwaredomainlist.c0m host file or MVPS Host File list and update the host file with new IP address/website that are harmful to your PC.

Hosts Block will auto check every 8 hours for updates for each Host file that is selected and update the Host file if need be.
If you would like to try or use it feel free.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Program jest w nieustającym rozwoju i co jakiś czas dodawane są nowe możliwości, głównie listy szkodliwych/niebezpiecznych stron...zmiany z dziś

Cytat:Update:

I've added the option for MVPS Host file and MDL host file you can have both or one or the other. Hosts Block will update each or one or the other depending on options selected.
Startup with Windows is now Default.
MVPS host file is the default.

these options can be changed in the Options menu.

Please uninstall old version and reinstall.

Strona programu i pobieranie

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

"Bezpieczeństwo jest podróżą, a nie celem samym w sobie - to nie jest problem, który można rozwiązać raz na zawsze"
"Zaufanie nie stanowi kontroli, a nadzieja nie jest strategią"
Odpowiedz

Wiadomości w tym wątku
Hosts Block - blokowanie niebezpiecznych adresów/stron - przez ichito - 20.08.2015, 09:05

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości