15.06.2013, 10:57
World of Tanks... chociaż wiem, że pchanie się w taką kabałę to błąd, że albo wyjdzie się względnie szybko albo zatraci w bezdennej przestrzeni, to spróbowałem.
Wiecie co? Gdyby to było do kupienia w formie gry na single + multi np. w LANie (może i z botami) to brałbym nawet i za 150zł. Klimacik niesamowity. Niestety model gry jest zupełnie inny. Podobnie jak i mechanika. Ona w zasadzie w niby darmowej grze wymusza kupowanie płatnych dodatków. No bo po co sprzedać raz za 150zł, skoro można mieć klienta, który przez powiedzmy 1-2 lata będzie dawał 20-30zł na miesiąc (albo i więcej)?
Szkoda... było fajnie, ale jednak usunięcie było najrozsądniejszym wyjściem.
Wiem, że niczego nie odkrywam tą opinią, że gry robią tak od dawna no ale... czemu nie ma takich gier w "zwykłym modelu ekonomicznym"?
Wiecie co? Gdyby to było do kupienia w formie gry na single + multi np. w LANie (może i z botami) to brałbym nawet i za 150zł. Klimacik niesamowity. Niestety model gry jest zupełnie inny. Podobnie jak i mechanika. Ona w zasadzie w niby darmowej grze wymusza kupowanie płatnych dodatków. No bo po co sprzedać raz za 150zł, skoro można mieć klienta, który przez powiedzmy 1-2 lata będzie dawał 20-30zł na miesiąc (albo i więcej)?
Szkoda... było fajnie, ale jednak usunięcie było najrozsądniejszym wyjściem.
Wiem, że niczego nie odkrywam tą opinią, że gry robią tak od dawna no ale... czemu nie ma takich gier w "zwykłym modelu ekonomicznym"?