12.10.2013, 13:48
:slav temat braku opcji "scan with Webroot" też się gdzieś tam przewijał na forach Webroota. Z tego co pamiętam jest to bug i proponowano 3 standardowe rozwiązania:
1. restart kompa
2. reinstalacja WSA
3. ticket supportowy
Nic nowego w zasadzie. 90% problemów z Webrootem załatwia się przez support.
Pamiętajcie że WSA to SaaS a więc jest to usługa. Macie prawo żądać od dostawcy, żeby działała skoro opłacacie abonament. Dużo z tego co piszecie to są "bugi" ograniczone do pewnych unikalnych konfiguracji. Nie występują globalnie. Najlepiej zamiast szukać rozwiązania w necie po prostu napisać na Support: "Naprawcie mi to!". Ja tak robię i mam spokój
1. restart kompa
2. reinstalacja WSA
3. ticket supportowy
Nic nowego w zasadzie. 90% problemów z Webrootem załatwia się przez support.
Pamiętajcie że WSA to SaaS a więc jest to usługa. Macie prawo żądać od dostawcy, żeby działała skoro opłacacie abonament. Dużo z tego co piszecie to są "bugi" ograniczone do pewnych unikalnych konfiguracji. Nie występują globalnie. Najlepiej zamiast szukać rozwiązania w necie po prostu napisać na Support: "Naprawcie mi to!". Ja tak robię i mam spokój