28.01.2014, 08:27
@ heros1303
Sprawdzałem u siebie - póki co jest ok. Jeśli jednak WSA doszukuje się czegoś podejrzanego w "sprawdzonych" źródłach, zawsze można spróbować dodać je do zaufanych aplikacji lub otworzyć "support ticket" z prośbą o whitelisting (w dobie masowej ekspansji nowych aplikacji i aktualizacji tych już funkcjonujących zdecydowanie warto tę czynność co jakiś czas powtórzyć)
BTW: Potwierdzam krążące od niedawna informacje dotyczące zażegnania konfliktów we współpracy WSA z Sandboxie (problem dotyczył prawidłowego funkcjonowania modułu WebThreatShield).
W ostatnim, stabilnym wydaniu WSA, zarówno ochrona uruchomionej w piaskownicy przeglądarki, jak również skaner reputacji stron i pobieranych plików działają w pełni poprawnie.
Sprawdzałem u siebie - póki co jest ok. Jeśli jednak WSA doszukuje się czegoś podejrzanego w "sprawdzonych" źródłach, zawsze można spróbować dodać je do zaufanych aplikacji lub otworzyć "support ticket" z prośbą o whitelisting (w dobie masowej ekspansji nowych aplikacji i aktualizacji tych już funkcjonujących zdecydowanie warto tę czynność co jakiś czas powtórzyć)
BTW: Potwierdzam krążące od niedawna informacje dotyczące zażegnania konfliktów we współpracy WSA z Sandboxie (problem dotyczył prawidłowego funkcjonowania modułu WebThreatShield).
W ostatnim, stabilnym wydaniu WSA, zarówno ochrona uruchomionej w piaskownicy przeglądarki, jak również skaner reputacji stron i pobieranych plików działają w pełni poprawnie.