14.03.2014, 00:56
Dobra, przyznaję, coś jest na rzeczy
W ogóle szczerość na ich forum mnie rozwaliła:
W sumie realne, bo nadal na Win8/8.1 są czasami cyrki z pamięcią. Wystarczy odpalić pełnoekranową grę w rodzielczości innej niż mamy ustawoną w systemie i po jej zamknięciu zobaczymy, że w czasie działania system wywalił komunikat o kończącej się pamięci. Uwierzycie, że u mnie to by oznaczało, że SWAT 4 z 2005 roku wciągnął sobie ~13-14 GB RAM?
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
W ogóle szczerość na ich forum mnie rozwaliła:
Cytat: Also, to the followup posters saying they''re seeing it fixed: we haven''t changed anything, but it''s very possible that Microsoft put out a patch to fix it
W sumie realne, bo nadal na Win8/8.1 są czasami cyrki z pamięcią. Wystarczy odpalić pełnoekranową grę w rodzielczości innej niż mamy ustawoną w systemie i po jej zamknięciu zobaczymy, że w czasie działania system wywalił komunikat o kończącej się pamięci. Uwierzycie, że u mnie to by oznaczało, że SWAT 4 z 2005 roku wciągnął sobie ~13-14 GB RAM?