08.06.2012, 19:27
Miał ktoś może problem ze SpyShelterem, że po jakimś czasie blokował zasoby systemowe i nie dopuszczał żadnej aplikacji do startu?
Jeden z błędów po uruchomieniu jakiejkolwiek aplikacji.
Czyli nie mogę nawet wejść do menadżera zadań, ponieważ mi go blokuje.
Po jakimś czasie kolejne błędy
Błędy te nie wyłączają SpySheltera i jedyna pomoc to wyłączenie komputera na twardo.
Jest to czysta instalacja systemu (Win 7 64 bit), który pierw zaktualizowałem, a dopiero potem instalowałem najpierw MSE + SpyShelter Firewall.
Do supportu jednocześnie też piszę w tej sprawie, ale może ktoś miał podobnie i uda się coś zaradzić.
Jeden z błędów po uruchomieniu jakiejkolwiek aplikacji.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Czyli nie mogę nawet wejść do menadżera zadań, ponieważ mi go blokuje.
Po jakimś czasie kolejne błędy
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Błędy te nie wyłączają SpySheltera i jedyna pomoc to wyłączenie komputera na twardo.
Jest to czysta instalacja systemu (Win 7 64 bit), który pierw zaktualizowałem, a dopiero potem instalowałem najpierw MSE + SpyShelter Firewall.
Do supportu jednocześnie też piszę w tej sprawie, ale może ktoś miał podobnie i uda się coś zaradzić.