03.09.2015, 13:04
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.09.2015, 13:05 przez Kot_Pocztowy.)
(03.09.2015, 10:55)ichito napisał(a):[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
A propos tych problemów z MS Office...jest przecież opcja w ustawieniach, która może pomóc, ale która równocześnie nieco zmienia skutki działania SS...chodzi o poziom ochrony "ufaj aplikacjom Microsoft". Wtedy SS nie zapyta o procesy (a na pewno wydaje się, że nie powinien) sygnowane przez producenta systemu i pozostałych pokrewnych aplikacji. To jednak z kolei ma swoje dalsze konsekwencje - wyklucza z białych list innych dostawców i niejako jest dla nich poziomem "pytaj użytkownika"...czyli zapyta o proces/działanie każdego innego.
Cytując odpowiedź z naszego polskiego FAQ:
Jeśli Twój pakiet Microsoft Office nie uruchamia się prawidłowo, otwórz interfejs aplikacji SpyShelter, przejdź do zakładki Szyfrowanie Klawiszy>Zaawansowane i wybierz opcję „Lepszy Tryb Zgodności”. Po ponownym uruchomieniu systemu, wszystkie aplikacje pakietu Microsoft Office powinny znów działać jak należy.
Możliwe jest również iż zwyczajnie w którymś momencie zablokowana została któraś z ważnych akcji pakietu Office. W tym przypadku należy przejrzeć listę Reguł i upewnić się że żaden z komponentów Microsoft Office nie jest blokowany.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]