08.09.2012, 00:51
Problem wystąpił ponownie, lecz tym razem na normalnym systemie. Okazało się że przyczyną tego problemu było "skanowanie protokołu SSL"
Tak na przyszłość jeżeli komuś zdarzy się podobny problem:
Gdy posiadamy pakiet EAV/ESS i przy próbie wyszukania/zainstalowania aktualizacji wyskoczy błąd o kodzie 80244004
Należy otworzyć ustawienia programu EAV/ESS, potem kolejno INTERNET I POCZTA E-MAIL > FILTROWANIE PROTOKOŁÓW > SSL >zaznaczamy opcję Nie skanuj protokołu SSL.
Tak na przyszłość jeżeli komuś zdarzy się podobny problem:
Gdy posiadamy pakiet EAV/ESS i przy próbie wyszukania/zainstalowania aktualizacji wyskoczy błąd o kodzie 80244004
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]
Należy otworzyć ustawienia programu EAV/ESS, potem kolejno INTERNET I POCZTA E-MAIL > FILTROWANIE PROTOKOŁÓW > SSL >zaznaczamy opcję Nie skanuj protokołu SSL.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]