pomoc przy logach...
#1
Witajcie,
potrzebuje osoby, która zna się na rzeczy. chodzi mi o sprawdzenie logów. od jakiegoś czasu komputer nie chodzi jak powinien. nie ma sensu się rozwodzić nad tematem dłużej, w skrócie nie da się zabić procesu zawieszonego programu jak już się go zabije ginie pasek start i inne komponenty windowsa przy czym proces explorer.exe jest cały czas w użyciu. skanowałem pc cis oraz Malwarebytes Anti-Malware. próbowałem robić co w mojej mocy. użyłem ccleaner, wise registry cleaner. system nie dawno instalowany a bardzo długo się wyłącza, nie wiem nawet czy się wyłącza bo po kilkudziesięciu minutach tracę cierpliwość i wyłączam przyciskiem... dodam, że nie miałem tego problemu wcześniej. przed formatem używałem zamiast cis''a kingsoft i było wszystko w porządku. czy to może być wina comodo? czy może jednak infekcja. formatować komputer po miesiącu pracy... paranoja. czekam, może ktoś będzie mógł pomoc. pozdrawiam



Logi:
otl

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


extras

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Odpowiedz
#2
W trybie awaryjnym z tego samego konta w własne opcje skanowania skrypt wklej i wykonaj:

Kod:
:OTL
O4 - Startup: C:\Documents and Settings\Dominik\Menu Start\Programy\Autostart\AutorunsDisabled [2013-05-10 16:54:48 | 000,000,000 | -H-D | M]
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System: VerboseStatus = 0
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System: SynchronousUserGroupPolicy = 0
O6 - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System: SynchronousMachineGroupPolicy = 0
O7 - HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323
O7 - HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863
O7 - HKU\S-1-5-18\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 323
O7 - HKU\S-1-5-18\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863
O7 - HKU\S-1-5-19\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 145
O7 - HKU\S-1-5-20\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 145
O7 - HKU\S-1-5-21-1801674531-57989841-725345543-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveTypeAutoRun = 221
O7 - HKU\S-1-5-21-1801674531-57989841-725345543-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoLowDiskSpaceChecks = 1
O7 - HKU\S-1-5-21-1801674531-57989841-725345543-1003\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDriveAutoRun = 67108863
O24 - Desktop Components:AutorunsDisabled () -

:Commands
[EMPTYTEMP]


Następnie uruchom OTLponownie i kliknij Skanuj . Przedstaw nowy log OTL

Jeśli problem nadal będzie,odinstaluj Comodoi Anvioftw celu weryfikacji czy to nie po ich stronie jest problem.
Odpowiedz
#3
wkleiłem to co napisałeś i ponowny skan dał takie logi.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Odpowiedz
#4
Czy sytuacja się poprawiła ?
Odpowiedz
#5
jak na razie, żeby nie zapeszyć ale chyba tak. jak coś to będę jeszcze pisał, dzięki Beer

Odpowiedz
#6
Ok Smile
Odpowiedz
#7
no niestety za wcześnie pochwaliłem kompa... nie działa stabilnie. zawiesza np po podłączeniu pendrive''a. zrobię tak jak napisałeś, usunę jeden z tych programów, comodo na razie zostawię, zobaczymy może to on był winowajcą, oby.

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości