27.10.2013, 08:56
A co to za pliki które przenosił ?
Norton Security
|
27.10.2013, 08:56
A co to za pliki które przenosił ?
27.10.2013, 09:32
Były to pliki instalacyjne Kaspersky Internet Security 2013 i Avast Internet Security 2014 pobrane ze stron producentów.
27.10.2013, 09:45
W takich przypadkach to się zdarza, i z tego powodu to bym raczej z tak dobrego softu nie rezygnował.
29.10.2013, 12:14
a czy działa pod w8 x64 ? jak tak to skad można pobrać te wersje ?
29.10.2013, 12:59
Działa poprawnie. Cała seria 2014 jest w pełni zgodna tak z Win8 jak i Win8.1.
20.11.2013, 12:48
witam, wczoraj zauwazylem , ze Live Update nie ukancza aktualizacji , zaktualizowalen NIS do 2014i to samo , ktos wie o co chodzi ? pozdro,
20.11.2013, 18:04
Witaj Hektor,
Jaki kod błędu Tobie się wyświetla? Czy może 8920,223? Jeśli ten problem nadal wystąpi spróbuj za ok. 1 godzinę ręcznie uruchomić aktualizację.
20.11.2013, 19:21
nie ma zadnego numeru ,3, ostatnia pozycjaprzetwarzanie aktualizacji,wybija ze nie mozna ukonczyc ,reczniewlasnie puszczam
21.11.2013, 22:08
moze przeskanuj komp np malwarebytes , bo moze jakis szkodnik blokuje go
22.11.2013, 16:08
bylo 7 infekcji typu PUP, Optional, ale dalejNIS nie moze ukonczyc aktualizacji live Update, dzialo sie to juz zanim zaktualizowalem dowersji 2014 , wie ktoco to moze byc?
23.11.2013, 09:52
U mnie występuje ten sam problem,pobiera aktualizacje ale nie może przetworzyć.
Windows 7 64 bit
Emsisoft Internet Security |MALWAREBYTES Anti-Malware PRO
23.11.2013, 15:06
przeinstalowalem program i to samo , jak program instalowal bazy wirusow , to jakas poprawke instalowal i tez jaks blad wywalil kazal restartowac kompa , i dalejnie ukanczalive Update , wywala blad krytyczny8920,208, czy ktos zna ten problem? na innych NIS-ach tez tak jest? , widze jeden kolega tez tak ma
23.11.2013, 16:00
Spróbuj zainstalować ręcznie pakiet aktualizacji.
[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj] pobierasz wersje odpowiednią dla swojego systemu i uruchamiasz plik.
24.11.2013, 09:33
Jak na razie uważam Nortona za najlepszy pakiet zabezpieczający żadnych problemów od kiedy go posiadam.
24.11.2013, 10:50
@ zord , to nic nie dalo ta reczna aktualizacja , ale jeszcze raz usunolem NIS-atym razem Norton Remowal Tool-em 2014, zainstalowalem sciagnietegoz innej stronyNIS-a 2014i wszystko przebieglo prawidlowo , takze instalacja poprawki, narazie wszystko dziala jak nalezy . ale dzieki za rady , pozdro.
Dodano: 24 lis 2013, 11:50 i dzis znowu to samo, LU nie przetwarza aktualizacji , jakies rady? posiadam windows 8
29.11.2013, 21:40
Zainstalowałem testową wersję NIS. Mam pytanie, jak należy włączyć opcję w zakładce ustawienie=>komputer=>ochrona w czasie rzeczywistym=>włącz ochronę przy rozruchu.
Jak działa wtedy opcja kiedy jest wyłączone? Program sam się nie włącza przy starcie komputera, trzeba ręcznie to zrobić, a może włącza się z opóźnieniem? Jak tam, to w jakimczasie?
29.11.2013, 21:45
Ta funkcja ustawia jak program ma sie ładować, czy juz przy bootowaniu przed innymi programami i sterownikami, czy normalnie.
29.11.2013, 22:07
morfeusz,Nic nie zmieniaj, ten program jest dobrze skonfigurowany domyślnie
Bitdefender Free + HitmanPro.Alert 3 (CTP4) | ADP + Ghostery | Malwarebytes Anti-Malware + HitmanPro
29.11.2013, 22:29
Pytam się, bo po starcie nie widać ikony NIS w prawym dolnym rogu, dlatego nie wiem czy program sam się odpala po starcie systemu.
29.11.2013, 22:47
morfeusz , a ustawiłeś sobie żeby pokazywało ikonkę NIS w prawym dolnym rogu? Zawsze można też w procesach sprawdzić, czy startuje wraz z "rozruchem" systemu.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|