SafeGroup

Pełna wersja: Norton Security
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
czacha93 napisał(a):Czy moglby mi ktos pomoc, wymagana jest u mnie subskrypcja ale nie mam kasy na wykupienie jej, czy moze mi ktos podac klucz aktywacyjny przedluzy to mojego nortona w dzialaniu, z gory dziekuje

To nie koncert życzeń.

Możesz pobrać Nortona na 60 dni, zobacz dział Giełda.
czacha93 napisał(a):Czy moglby mi ktos pomoc, wymagana jest u mnie subskrypcja ale nie mam kasy na wykupienie jej, czy moze mi ktos podac klucz aktywacyjny przedluzy to mojego nortona w dzialaniu, z gory dziekuje

Na Allegro są często bardzo tanie, legalne licencje na Nortona. Poszukaj.
Co mnie dzis spotkalo 5 min po wlaczeniu kompa:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Po wcisnieciu "Otwórz internetową witrynę pomocy technicznej" na stronie pisalo zeby przeinstalowac NISa, chociaz normalnie dziala, robic reinstall mimo to?

Dotkliwosc: wysoki, wiec to chyba cos poważnego.

ktośtam

W przypadku tego błędu Pomoc Techniczna zaleca wykonanie skanu za pomocą NPE:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Jeżeli okaże się, że system jest czysty, to zaleca się użycie Norton Removal Tool:

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Uruchom NRT kilkukrotnie w celu upewnienia się, że nie ma żadnych pozostałości po NIS w systemie i wykonaj reinstalację produktu.
Mam takie małe pytanie, Klucze z wersji Angielskiej działają do Polskiej wersji ?
OPEN napisał(a):Mam takie małe pytanie, Klucze z wersji Angielskiej działają do Polskiej wersji ?
U mnie działa.
Norton nie robi problemów z językami, przynajmniej nigdy nie miałem z tym problemów.
jak ktos sie domyslił, pytam bo ostatnio wyszły promocje.. tylko że na wersje Angielskie... a ja myślałem zainstalować wersje promo angielską, utworzyć konto na stronie Nortona... a później reinstall z wersji Angielskiej na Polską Wink
U mnie też pojawił się psikus w postaci błędu 8505, 129. Norton kazał użyć reinstallera, który nie potrafił znaleźć Nortona na komputerzeFacepalm
Mam pytanie do posiadaczy NAV 2013 czy napis "Bezpieczny" bądź "Zagrożony" też wam się tak zlewa?
Problem występuje jak chce uruchomić Nortona.
Wyświetla się

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

następnie w ułamku sekundy, automatycznie przełącza się do okna zaawansowane i jak klikam strzałkę wstecz, to mam takie coś

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

Masz włączoną "pinezkę", która po otworzeniu okna automatycznie otwiera szczegółowy wygląd programu.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]

PascalHP napisał(a):Masz włączoną "pinezkę", która po otworzeniu okna automatycznie otwiera szczegółowy wygląd programu.

[Aby zobaczyć linki, zarejestruj się tutaj]


Rozwiązuje to problem automatycznego otwarcia zaawansowanych ustawień, jednak dalej mam kłopot z napisem "Bezpieczny"/ "Zagrożony"
Wszystkim się zlewa ten napis.

Dodano: 11 wrz 2012, 6:13

Dzisiaj przy uruchomieniu systemu nie włączył mi się Norton, manualnie nie da się uruchomić poprzez ikonę.

Dodano: 11 wrz 2012, 6:21

Musiało mu się coś zawiesić po instalacji nowej wersji z LiveUpdate.
a ja chciałem niedługo przetestować Nortona mimo tego że nie poradził sobie z FakeAV (Live Security Platinum) ale teraz te błędy to już przesada... lepiej się wstrzymam Wink
Ogólnie działa rewelacyjnie, pierwszy raz mi się wykrzaczył.

Wysłane za pomocą Samsung Omnia M poprzez Board Express
Co się z tym Nortonem dzieje?! Dziś kolejny błąd! Nie mam już siły. Po paru godzinach od uruchomienia, proces Symanteca został wyłączony przez co nie można się zalogować na sejf przez toolbar(pisze "Setup Vault. Niedostępny. Wymagane ponowne uruchomienie przeglądarki"). A gdy chce otworzyć sejf przez stronę symres:IdentitySafe.html przeglądarka się zawiesza. Dodatkowo usunięcie 16 zagrożeń przez skaner na żądanie zajmuje Nortonowi aż 20 minut. Jednak Automatyczna ochrona nie zawiodła, poradziła sobie z usunięciem ok. 70 zagrożeń w 10 minut. Czyli ochrona tak, skaner na żądanie nie:/
qawe napisał(a):Co się z tym Nortonem dzieje?! Dziś kolejny błąd! Nie mam już siły. Po paru godzinach od uruchomienia, proces Symanteca został wyłączony przez co nie można się zalogować na sejf przez toolbar(pisze "Setup Vault. Niedostępny. Wymagane ponowne uruchomienie przeglądarki"). A gdy chce otworzyć sejf przez stronę symres:IdentitySafe.html przeglądarka się zawiesza. Dodatkowo usunięcie 16 zagrożeń przez skaner na żądanie zajmuje Nortonowi aż 20 minut. Jednak Automatyczna ochrona nie zawiodła, poradziła sobie z usunięciem ok. 70 zagrożeń w 10 minut. Czyli ochrona tak, skaner na żądanie nie:/


I tak oto zostałeś Facepalm
ha ha dokładnie ale pewnie za jakiś czas będzie aktualizacja, trochę za wcześnie wydali te nowe wersje, lekkie niedopracowanie widać. Z miesiąc i będzie po sprawieGrin
polak900 napisał(a):
qawe napisał(a):Co się z tym Nortonem dzieje?! Dziś kolejny błąd! Nie mam już siły. Po paru godzinach od uruchomienia, proces Symanteca został wyłączony przez co nie można się zalogować na sejf przez toolbar(pisze "Setup Vault. Niedostępny. Wymagane ponowne uruchomienie przeglądarki"). A gdy chce otworzyć sejf przez stronę symres:IdentitySafe.html przeglądarka się zawiesza. Dodatkowo usunięcie 16 zagrożeń przez skaner na żądanie zajmuje Nortonowi aż 20 minut. Jednak Automatyczna ochrona nie zawiodła, poradziła sobie z usunięciem ok. 70 zagrożeń w 10 minut. Czyli ochrona tak, skaner na żądanie nie:/


I tak oto zostałeś Facepalm

Tylko szkoda, że za to nie płacą... Jak mogli wydać taki produkt, niedopracowane to, mam nadzieję, że wydadzą aktualizację w ciągu dwóch tygodni. Zauważyłem, że KillSwitch i NAV 2013 nie lubią się. Comodo próbuje blokować interface Nortona, przez co korzystanie z NAV jest utrudnione.
qawe napisał(a):Tylko szkoda, że za to nie płacą... Jak mogli wydać taki produkt, niedopracowane to, mam nadzieję, że wydadzą aktualizację w ciągu dwóch tygodni. Zauważyłem, że KillSwitch i NAV 2013 nie lubią się. Comodo próbuje blokować interface Nortona, przez co korzystanie z NAV jest utrudnione.


BO te firmy ze sobą rywalizują, nie kryją się z tym

Eugeniusz

Możesz skontaktować się z pomocą techniczną Symanteca. Masz licencję, to produkt musi działać idealnieWink